הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטעות שכמעט עלתה ביוקר: הזוכה ב-100 אלף דולר בלוטו זרק את הטופס לפח
כאשר בדק את המספרים הזוכים בהגרלה, תושב דרום קרוליינה הבין שלא הפך לעשיר והוא השליך את הטופס לפח. רק למחרת הבין שבדק את התוצאות של הגרלה קודמת, והוא מיד יצא לפחי האשפה כדי "לדוג" את הטופס הזוכה

תושב דרום קרוליינה כמעט עשה טעות שעלתה לו ב-100 אלף דולר לאחר שהוא זרק לפח את טופס הלוטו ששלח כיממה לפני שהבין שמדובר בכרטיס זוכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טופס של הגרלת ה-Palmetto Cash 5 (צילום: רויטרס)

 

הסיפור התחיל כאשר האיש ששמו לא פורסם ניגש לתחנת דלק בעיר ניוברי ומילא טופס בהגרלת ה-Palmetto Cash 5. כאשר ניגש לבדוק את תוצאות ההגרלה, הוא ראה שהמספרים שבחר לא תואמים למספרים הזוכים, ועל כן הוא החליט להשליך את הטופס לפח.

רק למחרת היום הוא הבין שזכה בסכום של 100 אלף דולרים: "בדקתי את התוצאות יום לפני ההגרלה, והמספרים שראיתי היו שייכים להגרלה הקודמת", מסר הזוכה הנבוך באמצעות חברת הלוטו בדורם קרוליינה.

כשהתעורר למחרת היום, הוא ישב במטבח, שתה קפה ודפדף בטלפון הנייד שלו. כשנתקל במקרה במספרים הזוכים של ההגרלה, הוא היה בהלם: "לא האמנתי לרגע", הוא נזכר, וסיפר שמיד רץ לפחי האשפה שמחוץ לביתו כדי "לדוג" את הכרטיס הזוכה.

כעת, לאחר שקיבל את כספי הזכייה, האיש המאושר הסביר שהוא יתרום חלק לעמותות שונות, ושאר הסכום יחולק בין הנכדים: "אני לא צריך הרבה בשביל להתקיים, יותר חשוב לי שכל הנכדים יוכלו לממן לימודים באוניברסיטה", הוא אמר.

תחנת הדלק שמכרה את הטופס הזוכה תקבל בונוס של אלף דולר. למקרה שתהיתם, הסיכוי לזכות בהגרלה זו (ניחוש של 5 ספרות) עומד על 1 ל-501,942 - בדומה לסיכוי להימחץ למוות ע"י מטאור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE