הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המבקרים משבחים: 'ציפורי הטרף' בכיכובה של מרגו רובי ישאיר אתכם "שבעי רצון"
ארבע שנים אחרי, סוף סוף אנו זוכים לצפות ב'Birds of Prey', המתמקד בחייה של גיבורת הסרט הארלי קווין, שעד כה זוכה לביקורות אוהדות למדי

שיחה קצרצרה עם מי מאיתנו שצפה בסרט 'יחידת המתאבדים' (Suicide Squad), סביר להניח, תגלה לכם שהדבר הטוב ביותר בסרט הוא הופעתה של מרגו רובי, הנערה מספר 1 של הג'וקר, הלוא היא הארלי קווין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברור כשמש שאולפני האחים וורנר ידעו זאת, גם הם, הואיל וענקית הסרטים הודיעה על סדרת בת בכיכובה, עוד לפני שהסרט המקורי הגיע לאקרנים. ארבע שנים אחרי, סוף סוף אנו זוכים לצפות ב'ציפורי הטרף' (Birds of Prey), שעד כה זוכה לביקורות אוהדות למדי. בהובלת תסריטה של כריסטינה הודסון, הבמאית קטי יאן קופצת אחורה וקדימה בזמן בכדי לבאר כיצד הארלי ו'מיסטה ג'יי' נפרדו, ואיך היא נשאבת לסביבתו של רומן סיוניס, בעל מועדון לילה סדיסט ופושע. היא מתארת איך סיפורה של הארלי משתלב עם זה של האישה, שלימים תיצור את הצוות הרבגוני.

 

מרגו רובי בתפקיד הארלי קווין

חלק חששו שבידינו העתק של הסרט שקדם לו, אך המבקרים אומרים שהוא ראותני, חצוף, מעורער, גדוש אקשן, ומהנה בצורה בלתי רגילה, כיאה לסרט הבכורה בכיכובה של הארלי המהפנטת.

הסרט קיבל דירוג 'R', תודות ל"שפה הססגונית" ואלימות מוחצת עצמות (תודה חלקית וגדולה מגיעה לבמאי הסרט 'ג'ון וויק', צ'אד סטאהלסקי, שעזר ליצור את הכוריאוגרפיה של סצנות האקשן המרהיבות), אז הוא כנראה לא סרט העצמה נשית טיפוסי עבור נערות צעירות. אבל מי מכם שקיווה לקבל סרט השקול למתקן קרנבל מסחרר, בכיכובה של אחת השחקניות הדינמיות ביותר בהוליווד, כנראה יצא מהקולנוע שבע רצון.

 

צוות נשי רבגוני

צפו בקדימון הרשמי:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE