הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עד 120: ג'ניפר אניסטון לוהטת בתמונות לציון היום המיוחד שלה
זוכרים את הפרק הזה בסדרה 'חברים'? זה שהמאמי הלאומית חוגגת את יום-הולדתה ה-51 ומבלה עם כמה מחבריה הקרובים ביותר?? אז הרשו לנו לרענן את זיכרונכם

זוכרים את הפרק הזה בסדרה 'חברים'? זה שג'ניפר אניסטון חוגגת 51 שנים ומבלה עם כמה מחבריה הקרובים ביותר?? אז הרשו לנו לרענן את זיכרונכם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שער המגזין ששוחרר היום (רביעי)

השחקנית ציינה את יום הולדתה מלון 'סנסט טאוור' (Sunset Tower Hotel) שבווסט הוליווד, לשם היא דאגה להיכנס בחופזה... אבל היא והחברים שלה לא מיהרו כל כך לצאת. בין החברים שבאו להרים - ה-BFF קורטני קוקס, מעצבת התכשיטים ג'ניפר מאייר, קווין נלסון וצ'ייס קרופורד. הם גם היחידים שתועדו יוצאים מהמלון על ידי צלמי הפפראצי.

אנו בטוחים שהיו הרבה יותר אורחים, שככל הנראה יצאו מיציאות אחרות. ג'ניפר די פופולרית בהוליווד, אם לא יצא לכם לשמוע. זה כבר שנים, למעשה.

 

מתגנבת - ג'ניפר אניסטון

נערת היומולדת מככבת על שערו של מגזין 'אינטרויו' (Interview), ובדרך גם שובה את ליבינו עם תמונה בה היא נראית יפיפה מתמיד; יש עוד כמה תמונות לוהטות נוספות בין דפי המגזין. הן בטוח יזכירו לכם למה צפיתם בחברים לפני כל כך הרבה שנים.

עכשיו ברצינות, ג'ניפר אניסון, יחד עם חבריה, הפכה את הסדרה לתופעה שהיא.

בימים אלה, ג'ניפר מופיעה בסדרה אחרת, 'תכנית הבוקר' (The Morning Show), שמציגה את כישוריה הדרמטיים המעולים.

 

באה לכבד - קורטני קוקס

בכל מקרה, מזל טוב ל'מאמי' המקורית של אמריקה - היא ללא ספק אחת מהן – שנה נוספת של בריאות טובה, תפקידים טובים ואפילו סטייל מהמם יותר.

 

אמרנו לכם...

כ

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE