הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בפלורידה: מי ירה למוות בדולפינים?
על אף שמדובר בשתי תקריות שונות שאירעו בשני מקומות מרוחקים, לפי החשד מדובר בדייגים שהאכילו את הדולפינים בצורה לא חוקית, ואז ניסו לצוד אותם. "כשזה קורה, ההרגלים של הדולפינים משתנים והם מקשרים בין סירות דיג לבין האכלה"

שני דולפינים נשטפו לחופי פלורידה, כך חשף השבוע מנהל האוקיינוסים והאטמוספירה הלאומי (NOAA), שהוסיף ששתי התקריות השונות אירעו במרחק רב אחד מהשני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד הדולפינים שנשטף לחופי פלורידה עם פצעי ירי (צילום: מחלקת הדגה וחיות הבר בפלורידה)

 

לפי הודעת מחלקת הדגה וחיות הבר בפלורידה, הדולפין הראשון נמצא בסמוך לעיר נייפלס שבדרום-מערב המדינה. פחות משבוע לאחר מכן, ביולוגיים ימיים מצאו דולפין נוסף, הפעם בעיר פנסקולה (בצפון-מערב המדינה).

בשלב זה לא ידוע מי עומד מאחורי המעשה, ואף לא ידוע אם מדובר ביותר מחשוד אחד. לפי נתוני NOAA, בשלוש השנים האחרונות אותרו לפחות 29 דולפינים שנהרגו כתוצאה מירי של אקדח, חץ וקשת או חנית. בעקבות כך, החשד הוא שמדובר בדייגים.

סטייסי הורצמן, בכיר ב-NOAA, סבורה שמותם של הדולפינים קשור להאכלתם: "כאשר דולפינים מקבלים מזון מאנשים - וחשוב להסביר שמדובר במעשה לא חוקי - ההתנהגות שלהם משתנה, והם מקשרים בין סירות דיג לבין האכלה".

עוד הסבירה הורצמן כי דולפינים זוכים להגנה, בדומה למרבית הדגים והיונקים בים, מפני ציד, הטרדה, דיג והריגה. מי שעובר על חוק זה עלול להיענש בעד שנת מאסר ולהידרש לשלם קנס כספי של עד 100 אלף דולרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE