הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בארה"ב עלה ל-15
ביממה האחרונה נודע על שני מקרים נוספים של הידבקות בנגיף, שגבה את חייהם של יותר מאלף בני אדם ברחבי העולם. בשני המקרים הנדבקים הועברו לבית החולים, שם הם מאושפזים בבידוד

שני מקרים נוספים של הידבקות בנגיף הקורונה התגלו במהלך היממה האחרונה בארה"ב, כך על פי רשויות הבריאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשי ה-CDC מסייעים למפונים מסין (צילום: AP)

 

עד כה היה ידוע על 13 אמריקאים שחלו בווירוס המסתורי, ושני המקרים הנוספים מעלים את מניין הנדבקים ל-15. כזכור, בתחילת השבוע דיווחנו על מקרה ראשון של הנגיף במחוז סן דייגו (אזרח אמריקאי שפונה מאזור ווהאן שבסין), ואמש נודע על הידבקות שנייה בבסיס חיל הנחתים בסן דייגו.

מפונה נוסף - שהוטס לבסיס חיל האוויר לקלנד שבסן דייגו - אובחן אף הוא כחולה בווירוס. הוא פונה לבית החולים והוכנס להסגר, אך קיים חשש שהוא הדביק אנשים נוספים עוד קודם לכן. מדובר במקרה הראשון של הנגיף בטקסס.

 

בסיס חיל האוויר לקלנד בו התגלה המקרה ה-15 (צילום: AP)

 

כזכור, ממשלת ארה"ב הורתה לפנות את כלל עובדיה מאזור מערב סין, ובייחוד העיר ווהאן שממנה הווירוס יצא לעולם. בעקבות כך, לפחות 6 טיסות פינוי העבירו מאות עובדים ובני משפחתם לבסיסים צבאיים בטקסס, קליפורניה ונברסקה. כ-200 איש שהיו על הטיסה הראשונה ונחתו לפני כשבועיים בדרום קליפורניה כבר שוחררו מהסגר לאחר שבדיקות העלו שאף אחד לא נדבק במחלה.

כאמור, מדובר במקרה הראשון של הידבקות בנגיף בטקסס. עד כה, שמונה מקרים התגלו בקליפורניה, אחד בוושינגטון, אחד באריזונה, אחד בוויסקונסין ושניים באילינוי. רק בשני מקרים מדובר בהידבקות מאדם לאדם: אחד באילינוי ואחד בקליפורניה.

התפרצות נגיף הקורונה קיבלה השבוע שם רשמי מארגון הבריאות העולמי: COVID-19, ועד כה דווח על עשרות אלפי מקרים של הידבקות בווירוס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE