הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'שיטה עם קבלות': הדרך לחיים בריאים ומאוזנים יותר עוברת דרך המעי
"לא משנה באיזו בעיה רפואית מדובר, מערכת R4 לבטח תעזור לך ולמעי שלך להחלים! אני עדה להיפוכים דרמטיים של מחלות זיהומיות או כרוניות, בתק' זמן קצרה מאוד, על ידי יישום שיטה פשוטה זו"

בתחום הרפואה הפונקציונאלית, אנו מאמינים שכל המערכות הקיימות בגופנו קשורות זו לזו. מערכת העיכול והמערכת ההורמונאלית, לדוגמא, אינן מתפקדות באופן עצמוני ובמרכזן עומדת מערכת עיכול בריאה שמתפקדת לעילא ולעילא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעי בריא פירושו גוף בריא

מעי לא בריא יכול לגרום להרבה יותר מכאב בטן, גזים, נפיחות וכד'. הסיבה לכך היא ש-60-80% מהמערכת החיסונית ממוקמת במעי; בתוך כך, חוסר איזון במעי נקשר למספר בעיות רפואיות שונות כמו זיהומים, סכרת, תשישות כרונית, פיברומיאלגיה, חרדה, דיכאון, אקזמה, אדמומיות ועוד.

"אני מאמינה שהמעי הוא השער לבריאות טובה, זהו גם המקום הראשון שאבדוק בקרב הפציינטים שלי - בדיקה וריפוי המעי, ללא קשר לאבחון עצמו. אני עושה שימוש במערכת R4 – זוהי גישה ייחודית לשיקום המעי והשבת האיזון לגופנו", אומרת ד"ר איימי מיירס.

לפניכם 10 סימנים של מעי חולה:

  1. בעיות עיכול; לרבות נפיחות, גזים ושלשול
  2. אלרגיות ורגישויות לאוכל
  3. חרדה
  4. דיכאון
  5. מצבי רוח ורגזנות
  6. בעיות עור, כגון אקזמה ואדמומיות
  7. סכרת
  8. מחלות אוטואימוניות (הנוגעות למערכת החיסונית)
  9. זיהומים תכופים
  10. זיכרון ויכולת ריכוז נמוכות, לרבות בעיות קשב וריכוז

מערכת R4:

  1. הסירו

עדיף שלא

היפטרו מהשלילי. המטרה היא להיפטר מכל הדברים המשפיעים על סביבת המעי, לרבות מאכלים דלקתיים, זיהומים, אלכוהול, קפאין או סמים.

מאכלים בעלי מאפיינים דלקתיים, דוגמת גלוטן, חלב, תירס, סויה, ביצים וסוכר, עלולים ליצור אלרגיות ורגישויות. ד"ר מיירס ממליצה תחילה על דיאטת התנזרות כדי לזהות אילו מאכלים פרובלמטיים עבורנו, זאת על ידי הימנעות ממאכל זה או אחר למשך שבועיים או יותר, ולאחר מכן להכניסם חזרה לתפריט, אחד אחרי השני – כל שנותר הוא לעקוב אחרי תגובתו של הגוף.

זיהומים יכולים להיגרם על ידי טפילים, שמרים או בקטיות. ניתוח צואתי מקיף הינו המפתח לקביעת רמות הבקטריה והזיהומים המסתתרים במעי, אם בכלל. הסרת הזיהומים אולי אך תחייב טיפול באמצעות עשבים, תרופה נגד טפילים ו/או פטריות, תוספי תזונה ואפילו אנטיביוטיקה.

  1. הוסיפו

בריא וטעים

הוסיפו חזרה את המרכיבים הנחוצים עבור עיכול כהלכה וספיגה מרבית, כאלה שאולי התרוקנו כתוצאה מדיאטה, תרופות או סמים (דוגמת נוגדי חומצה/צרבת), מחלות או זקנה. אלה כוללים אנזימי עיכול, חומצת מימן כלורי, וחומצות מרה הנחוצות לפעולת עיכול תקינה.

  1. שחזרו

זנים שונים של חיידקים פרוביוטים 

שיחזור רמות בקטריה מועילה במעי והשבת האיזון הבקטריאלי, הם קריטיים ורמים בחשיבותם. הדרך הקלה ביותר להגיע לאיזון זה היא הוספת תוספים או משקאות פרוביוטיים, המכילים חיידקים טובים ומעולים כגון זני ביפדובקטריום ואצידופולוס. מומלץ לצרוך 25-100 מיליארד יחידות ליום. תוספים פרוביוטיים ומאכלים סיביים חשובים ביותר לתפקוד בריא של גופנו, ושל המעי בפרט.

  1. שקמו

מועילים במיוחד: אבץ, אומגה-3 (שמן דגים), ויטמין A,C  ו-E, נוסף לעשבים כמו בּוּקיצה ואלוורה

אספקה מספקת של נוטריינטים, כאלה העוזרים למעי לשקם עצמו, חשובה במיוחד. אחד התוספים המועדפים על הד"ר הוא גולטמין, חומצה אמינית המסייעת ב'הצערה' של בטנת המעי. נוטריינטים חשובים אחרים כוללים אבץ, אומגה-3 (שמן דגים), ויטמין A,C  ו-E, נוסף לעשבים כמו בּוּקיצה ואלוורה.

ד"ר מאייר מסכמת, "לא משנה באיזו בעיה רפואית מדובר, מערכת R4 לבטח תעזור לך ולמעי שלך להחלים! אני עדה להיפוכים דרמטיים של מחלות זיהומיות או כרוניות, בתק' זמן קצרה מאוד, על ידי יישום שיטה פשוטה זו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE