הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: ריאל מדריד וברצלונה צפויות לשחק בלאס וגאס
לאס וגאס היא היעד המועדף על פני מארגני הטורניר הידידותי השנתי, אך נשקלת האפשרות לקיים את המשחק בלוס אנג'לס. "טרם קיבלנו החלטה", אמרו בגביע האלופות הבינלאומי. אם עיר החטאים תיבחר, המשחק יהיה אירוע הספורט הראשון שיתקיים באצטדיון שהולך ונבנה בימים אלה

לפני כשבועיים התבצע המעבר הרשמי של קבוצת הפוטבול אוקלנד ריידרס ללאס וגאס, ועבודות הבנייה של אצטדיון אלג'יאנט נמשכות. אך עוד לפני ששחקני הפוטבול יעלו לכר הדשא, יתכן שאחד ממשחקי הכדורגל המעניינים בעולם יגיע לעיר החטאים: הקלאסיקו, הקרב בין ריאל מדריד לברצלונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאו מסי וסרחיו ראמוס, שניים מכוכבי הקבוצות, לצד האצטדיון שבו המשחק עשוי להתקיים (צילום: רויטרס / AP)

 

לפי הדיווחים ב"וושינגטון פוסט", שתי הקבוצות הספדריות עשויות להיפגש למשחק ראש בראש במסגרת גביע האלופות הבינלאומי (International Champions Cup) שנערך מדי קיץ. עוד דווח כי הקלאסיקו צפוי להיות אירוע הספורט הראשון שיתקיים באצטדיון המרשים, שעלות בנייה נאמדת ב-1.9 מיליארד דולרים.

ההערכות הן שעבודות הבנייה באצטדיון, שמכר את זכויות השם לחברת התעופה אלג'יאנט אייר, צפויות להסתיים לקראת חודש יולי. מעבר למשחקים של הריידרס, האצטדיון צפוי לארח גם את משחקי הפוטבול של האוניברסיטה המקומית UNLV.

ב"פוסט" דווח כי אנשי גביע האלופות אומנם חפצים בקיום המשחק בלאס וגאס, אך נבדקת גם האפשרות לארח את המשחק באצטדיון "סופיי" בלוס אנג'לס, שגם הוא הולך ונבנה בימים אלה וצפוי להיפתח לקראת הקיץ.

בן סוסנקו, בכיר בחברה שמארגנת את טורניר הכדורגל, סיפר לפוסט כי "אנחנו תמיד מחפשים את המשחקים האטרקטיביים ביותר, אך בשלב זה לא קיבלנו החלטה סופית בנושא".

שתי הקבוצות שיחקו בשנה שעברה בארצות הברית, אם כי לא אחת נגד השניה. ריאל מדריד שיחק נגד באיירן מינכן הגרמנית ביוסטון, נגד אתלטיקו מדריד בניו יורק ונגד ארסנל בוושינגטון די. סי.. ברצלונה שיחקה פעמים נגד נאפולי האיטלקית, פעם במיאמי ופעם נוספת במישיגן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE