הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'לא נח': בנה של סינדי קרופורד לא מפסיק לעשות צרות; וגם קופץ על טרנד מלחיץ למדי
"הוא הסריח מאלכוהול" - תהיתם מה קורה בימים הללו עם בנה של דוגמנית העל - אז הוא קיבל את גזר דינו על שנהג בשוכרה, וחוגג זאת כך נראה בדרך 'קצת' פרועה...

בנם של ראנדי גרבר וסינדי קרופורד, פרסלי גרבר בן ב-20, הגיע לפשרה בתביעה בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול (DUI).

פרסלי לא ערער על הראיות, שכללו בין היתר, בדיקת דם מאשימה שהראתה רמה של 0.08% אלכוהול. גזר הדין כלל תקופת תנאי בת שלוש שנים, השתתפות בתוכנית DUI יעודית וכן יומיים של שירות קהילתי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קצת מייק אפ וזה עובר

בבוקר יומה הראשון של השנה החדשה, פרסלי נעצר בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול, לאחר שהמשטרה עצרה אותו לצידי הדרך משום שעבר את המהירות המותרת. הטסלה של פרסלי נעצרה בשכונת בוורלי הילס שבלוס אנג'לס, השוטרים אומרים שהוא הסריח מאלכוהול ולקחו אותו למעצר, לאחר שנכשל במבחן הפיקחות שערכו לו השוטרים בשולי הכביש. פרסלי – שהפך לכוח של ממש בתעשיית הדוגמנות – בסופו של דבר נענש בעבירות שיוחסו לו – עכשיו נראה שהצדדים הגיעו להסדר ובכך חתמו את הסגה הלא נעימה.

 

סינדי קרופורד, פרסלי וקאייה גרבר

ובמעבר חד לסגה אחרת... פרסלי מצטרף לשורה של כוכבים שישבו לאחרונה על כסא המקעקעים בכדי להתחדש בקעקוע פנים 'דנדש' בניהם הראפר 'דה גיים' עם מחווה לזיכרו של קובי בראיינט המנוח, הזמר פוסט מאלון ואושיית הרשת אמבר רוז.

 

דה גיים, אמבר רוז (הקעוקע קורא: 'Bash Slash')

הסלב הצעיר שיתף סרטון ותמונה שהציגו בגאון את התוספת החדשה: “MISUNDERSTOOD”  (מובן שלא כהלכה) שקועקע באותיות רישיות, ממש מתחת לעינו הימנית.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE