הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות בחיפושים אחר התוקפים שהיכו נהג במהלך "רוד רייג'" בלוס אנג'לס
כחודש וחצי לאחר התקיפה הקשה בלב וואלי לוס אנג'לס, המשטרה המקומית הודיעה כי עצרה את החשוד המרכזי - קטין שברח לארמניה מיד לאחר התקרית. חקירה משותפת של גורמים מקומיים ופדרליים גרמה לו לשוב לארה"ב מיוזמתו, וכעת הוא צפוי לעמוד לדין בגין ניסיון לרצח

נער החשוד שהיכה נהג והותיר אותו מחוסר הכרה במהלך אירוע "רוד רייג'" שהתרחש בתחילת השנה בוואלי לוס אנג'לס, נעצר לאחר ששב מארמניה - המדינה שאליה ברח בעקבות התקרית. כך הודיעה אתמול (חמישי) משטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי העימות, התקיפה ונפילתו של הקורבן אל הקרקע (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

כזכור, האירוע הקשה התרחש ב-1 בינואר בשכונת ואן נייס. מסיבה שאינה ברורה, ויכוח התפתח בין הקורבן לבין שני החשודים שנסעו בג'יפ. בשלב מסוים, כל המעורבים יצאו מכלי הרכב שלהם ועימות פיזי התפתח ביניהם. עובר אורח תיעד את הרגעים שבהם הקורבן נחבט בעוצמה בפניו ונפל לקרקע.

חוקרי המשטרה עשו שימוש בתיעוד זה וקבעו כי שני החשודים הם הנער ששמו לא הותר לפרסום בשל גילו, ורוברט הובנשיאן שטרם נעצר. לפי החשד, הנער עשה שימוש באגרופן כאשר היכה את הקורבן, שעד היום מאושפז בבית החולים כשהוא מחוסר הכרה.

לפי הודעת המשטרה, הנער ברח לארמניה מיד לאחר התקרית. בחקירה השתתפו משטרת לוס אנג'לס, ה-FBI, המשרד לביטחון המולדת, אינטרפול ומשרד התביעה של מחוז לוס אנג'לס, ויחדיו הם הצליחו לשכנע את הנער לשוב לארה"ב. עם כניסתו למדינה, הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין ניסיון לרצח.

 

 

כאמור, הובנשיאן טרם נעצר, אך בשלב זה המשטרה הפסיקה את החיפושים אחריו, שכן הנער הוא החשוד שנתן את מכת האגרוף שגרמה לקורבן ליפול לקרקע. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE