הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"טראמפ הוא רוצח המונים, הפך את אמריקה לגיהנום": רוג'ר ווטרס ממשיך לתקוף
סולן פינק פלויד הידוע בעמדותיו האנטי-ישראליות מצא לעצמו מטרה חדשה. באירוע הקרנה של סרט דוקמנטרי בו לקח חלק בחר תומך תנועת ה-BDS להשתלח בנשיא ארה"ב הנבחר, ולהציע פרשנות פוליטית משל עצמו למצב בארה"ב
סולן פינק פלויד לשעבר הידוע בעמדותיו האנטי ישראליות (ויש אומרים האנטישמיות) כינה השבוע את דונאלד טראמפ "רודן ורוצח המונים", וטען כי תומכי הנשיא הפכו את ארה"ב ל'גיהנום של שוטים'.

במקביל הודיע כוכב הרוק הותיק המתגורר בארה"ב כי תמיכתו נתונה לברני סנדרס כי הוא ''היחיד שיכול לנצח את הנשיא''.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווטרס לא רק ישראל על הכוונת שלו אלא גם הנשיא טראמפ (צילום: אולטימט קלאסיק רוק)

הדברים מעוררי המחלוקת נאמרו בהקרנת הסרט "אנחנו או הם", שנערך השבוע במנהטן, כאשר לפי דיווח של עיתון הרולינג סטון, רוג'רס החל לאחר ההקרנה במתקפה מילולית בה תהה מדוע אמריקנים רבים יותר אינם זועמים על הנשיא "שנכשל בכל דבר בחייו, מלבדך בלהפוך לרודן ורוצח המונים שהורס את כל מה שאנחנו אוהבים בעולם, ורק כי יש לו כוח".

 

שלט אשר רוג'רס תלה באחת מהופעותיו (צילום: WBRZ)

"לצערי יש לו את האצבע ללחוץ על הכפתור, ארה"ב אינה גן עדן של שוטים אלא גיהנום של שוטים, וצפייה בסרט הזכירה לי את הקרב, בין תעמולה ואהבה, ותעמולה לצערי מנצחת", סיים הכוכב המזדקן.

רוג'רס מתכונן לצאת למסע הופעות בצפון אמריקה בערים כלוס אנג'לס ניו יורק, נאשוויל, אטלנטה, אורלנו, מילווקי ומיניאפוליס, שם גם יבקש להטיף למען עמדותיו הפוליטיות.

ווטרס גם הציע פרשנות פוליטית וסוציולוגית כשאמר כי אם אמריקנים רבים יותר היו בעלי תשוקה לפוליטיקה טראמפ לא היה נבחר לנשיא, וכי אם לא היו בעיות במפלגה הדמוקרטית ''בה מנסים לפגוע בסיכויי המועמד היחיד שמסוגל לנצח את טראמפ'' אז הנשיא היה מפסיד בשנת 2020.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE