הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאמן נבחרת השחייה צילם את הבנות בחדר ההלבשה
מאמנת השחייה בת ה-17 גילתה כי בקופסת הממחטות התמימה למראה מסתתר מכשיר טלפון חכם. החשוד שברח מהזירה הגיע לביתו שכם כבר חיכו לו השוטרים. אם יורשע הוא צפוי לבלות 25 שנים מאחורי סורג ובריח

ג'ייקוב מאסרבוך בן ה-21, היה מאמן שחייה בבית ספר לשחייה בעיירה וואקשה הממוקמת כ-15 מייל מהעיר מילווקי שבמדינת וויסקונסון.

בשבוע שעבר נעצר ג'ייקוב באשמה כי בקופסת הממחטות שבחדר ההלבשה של עובדות בית הפסר לשחייה הוא הטמין טלפון חכם הנועד לתעד את הבנות המתקלחות ומחליפות בגדים, כך על פי עיתון המילווקי סנטינל שמדווח כי הטלפון החכם כוון בזווית שנועדה לקלוט הן את אזור המקלחות והן את אזור ההלבשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ייקוב מאסרבוך (צילום: משטרת וואקשה)

הממצא המפליל התגלה על ידי נערה בת 17 העובדת כמורת שחייה עבור ילדים במתחם. כאשר היא גילתה את הטלפון בקופסת ההמחטות הנערה מיהרה לדווח על כך למנהל בית הספר. מאסרבוך ששהה בחדר סמוך ושמע את התלמידה ההיסטרית, נכנס לפאניקה ואמר כי ינפץ בעצמו את המכשיר תוך שהוא מכחיש כי המכשיר בכלל שייך לו.

בתוך כך, דקות לאחר מכן הוא ברח משטח בית הספר לשחייה אך כאשר הגיע לביתו כבר המתינו בביתו שוטרי העיירה.

נכון לעתה, מחקירת החשוד עולה כי ברשותו היו לפחות ארבעה סרטונים של נשים בגילאים 15 עד 25 העובדות בבית הספר לשחייה, כולל סרטון של הנערה שמצאה את המכשיר. 

ראש משטרת וואקשה שיבח את תושיית הנערה וצוות המקום ש"שיתף פעולה עם החקירה".

מאסרבוך נאשם בחמישה סעיפים, והוא עומד עתה בפני משפט, עונש המאסר המירבי הצפוי לו הינו כ-25 שנות מאסר בשל העובדה כי קטינות היו מעורבות בסרטונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE