הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תטפל בהם בעצמך": נהגת אוטובוס נטשה אוטובוס מלא בילדי בית הספר באמצע הכביש
נהגת של חברת ההסעות Mercy החליטה שנמאס לה מרעש התלמידים שהסיע והחליטה לנטוש את האוטובוס באמצע הכביש. המשטרה שהגיעה לזירה מצאה את 14 הילדים באוטובוס והסיעה אותם לתחנת המשטרה

נהגת אוטובוס בניו ג'רזי נטשה אוטובוס מלא ילדים מחוץ לביתה כשהיא מורה למבוגר האחראי שהייתה על האוטובוס "לטפל בהם בעצמך", כך בסרטון שפורסם.

משטרת ניוארק מצאה כ-14 תלמידים נטושים באוטובוס הבית ספרי של חברת Mercy בשעה 4:30 אחה"צ ביום ה-6 בפברואר, זאת לאחר שהתקבלו בתחנת המשטרה מספר שיחות טלפון מהורים מודאגים שהמתינו לאוטובוס הבית ספרי שלא עבר דרך תחנות העצירה המיועדות לו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחראי שנותר לבד עם הילדים (צילום: ABC) 

אף אחד מהילדים שננטשו באירוע המוזר לא נפצע, אך ילדה בת 11 בעלת צרכים מיוחדת העונה לשם אמבר איסטרלינג מסרה כי הנהגת פשוט עזבה והשאירה אותם באמצע שום מקום. 

אימה של אמבר מסרה לחדשות איי.בי.סי 7, כי "הכנתי לבתי ארוחת ערב, וכשהשעה הייתה כבר 4:00 תהיתי היכן היא נמצאת, ומדוע לא הגיעה הביתה. עכשיו אני מרגישה בחילה איומה מהמחשבה על לשלוח את בתי שוב באוטובוס הבית ספרי לאחר התקרית הזו".

 

אוטובוס ילדים (צילום: Howstuffwork)

לאחר איתור האוטובוס, הובילו השוטרים את הילדים לתחנה סמוכה שם אספו אותם הוריהם, בינתיים הנהגת קיבלה זימון מיוחד להגיע לתחנת המשטרה, ורישיון הנהיגה שלה נלקח ממנה.

בהצהרה לעיתונות, מערכת בתי הספר הציבורית של ניוארק מסרה כי החוזה עם חברת ההסעות Mercy בוטל בעקבות התקרית. "המחוז הפסיק את תעבורת הילדים על ידי ספק זה, בנוסף, בגלל אי הציות לכללים, המחוז יקנוס כלכלית את החברה עבור הנזק הכלכלי שנגרם". 

האירוע נחקר על ידי משטרת איסט-אורנג' אף שהנהגת אינה צפויה לעמוד לדין פלילי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE