הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרוש שיפור: 'סוניק הקיפוד', בכיכובו של ג'ים קארי, לא בדיוק מספק את הסחורה
"סרט טוב שיכל היה להיות מעולה" - סוניק הקיפוד הוא קומדיית פעולת מלאת הרפתקאות המבוססת על שובר הקופות הבלתי-מעורער של עולם משחקי המחשב

הסרט "סוניק הקיפוד" הוא קומדיית פעולת מלאת הרפתקאות, המבוססת על שובר הקופות הבלתי-מעורער של עולם משחקי המחשב שבבעלות חברת סגה היפנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוניק הקיפוד, גרסת 2020

כידוע, הכל סובב סביב הקיפוד הנודע בחוצפתו וצבעו הכחול. הסרט עוקב אחר ביש מזלו, שמזמן לו שלל הרפתקאות בזמן שהוא מנווט בין מורכבויות החיים האנושיים, ביחד עם חברו האנושי הטרי טום וואצ'אוסקי (ג'יימס מארסדן). סוניק וטום חוברים יחדיו ומאחדים כוחות, בכדי לעצור את ד"ר רובוטניק (ג'ים קארי) הנבזי ולמנוע בעדו מללכוד את סוניק ולהשתמש בכוחו העצום כדי להשיג שליטה עולמית. ּ(בסרט מככבים טיקה סאמפטר ובן שוורץ כקולו של סוניק)

בתוך כך, הסרט החדש כה שובה לב שהוא כמעט ומחפה על העלילה הדי גנרית, ועל תפקידים אנושיים "רעים" ו"טובים" המשוחקים באופן צפוי, חדגוני וברור מאליו.

 

סרט טוב שיכל היה להיות מעולה

בסופו של יום, 'סוניק' הוא סרט לילדים, כזה שמזהה כי ילדים רבים יפגשו את הקיפוד החמוד אולי בפעם הראשונה בחייהם, על כן אזכורים אודות משחק המחשב הם מינימליים. למרבה הצער, הבדיחות מיושנות ולא עדכניות.

הסרט זורח במהלך סצנות המזכירות את משחק המחשב – למשל כשסוניק משתמש ביכולתו לעצור את הזמן, או כל פעם שרובוטניק הנבל רוקם מזימות נבזיות כאלה ואחרות.

ג'ים קארי עושה עבודה מעולה כנבל המצויר אותו הוא מגלם.

 

ג'ים קארי הוא רובוטניק

עם זאת, כשחלק נכבד מהעלילה מתרחשת בעיר חסרת ייחוד, קשה שלא להתרפק על פלנטת 'אמרלד היל זון' הציורית, שמופיעה למשך 30 שניות קצרות ומהירות. הלוואי והסרט היה מתרחש שם, במקום.

'סוניק הקיפוד' הוא סרט טוב, אך הוא יכול היה להיות סרט מעולה, באם במקום להביא את סוניק לעולמנו האנושי, היו הם דווקא מציגים אותנו לעולמו של סוניק.

אולי עלינו, מלכתחילה, להודות על כך שהסרט בכלל ניתן לצפייה. 

 

סוניק החדש, סוניק הישן

הצלחת הסרט תלויה בחביבותו של כוכב הסרט - סוניק הקיפוד - ומה שבטוח, סוניק החדש והמשופר חביב עד מאוד ועושה את העבודה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE