הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החלמה מהירה: אלטון ג'ון נזקק לעזרה ראשונה באמצע הופעה
בגיל 72, הזמר הבריטי הוותיק עדיין ממלא אולמות ברחבי העולם. יחד עם זאת, לאחרונה נאלץ הוא לרדת מן הבמה במהלך הופעה בניו זילנד. הנה מה שקרה.

אלטון ג'ון הוא אחד האומנים הידועים והמצליחים ביותר בעידן הרוק הקלאסי. בגיל 72, אלטון עדיין ממלא אולמות ברחבי העולם. יחד עם זאת, הוא נאלץ לרדת מן הבמה, במהלך קונצרט בניו זילנד. הנה מה שקרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלטון ג'ון

ההצגה המשיכה... עד שהיא חדלה

ג'ון עלה לבמה של איצטדיון 'מאונט סמארט' (Mt Smart) ,באקלנד שבניו זילנד, ב-17 בפברואר. כבר  בתחילת המופע הוא התוודה בפני הקהל - הוא סיפר כי 'חטף' שפעת וכי מצב הקול שלו אינו אידאלי – למרות זאת, הוא רצה להמשיך במופע. במהרה התבררה התמונה – ג'ון חש ברע ונאלץ לעצור את ההופעה.

בתום ביצוע להיטו הקלאסי, 'Someone Saved My Life Tonight', ג'ון הזדקק לעזרה רפואית, משקיבל אותה המשיך במופע. מאוחר יותר, כשניסה לבצע את שירו 'Daniel', שנכתב בהשראת אחיו, הוא הבין שאיבד את קולו.

בסרטוני הוידאו שהועלו לרשת, ניתן לצפות בזמר נשבר ופוצח בבכי. למשמע הקהל המריע, הוא אומר שאינו יכול להמשיך במופע. הוא נעזר בצוותו ויורד מהבמה.

 

אלטון ג'ון מתנצל

ג'ון משתף פוסט ברשת: "אני רוצה להודות לכל מי שנכח במופע הערב באקלנד. מוקדם יותר היום נאמר לי שחליתי בשפעת, אבל הייתי נחוש לספק לכם את המופע הטוב ביותר יכולתי".

הוא הוסיף, "ניגנתי ושרתי את ליבי, עד שקולי נדם. אני מאוכזב, מוטרד מאוד ומצטער. נתתי הכל. תודה לכם על התמיכה היוצאת מן הכלל ועל האהבה המדהימה שהפגנתם כלפי, במהלך המופע הערב. אני אסיר תודה. אוהב, אלטון xx".

לג'ון מתוכננות עוד שתי הופעות באיצטדיון 'מאונט סמרט', עם זאת, כרגע לא ידוע אם הזמר מתכנן לשנות את מועד ההופעות.

על כל פנים, בהתחשב בנסיבות - המעריצים המסורים לבטח יבינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE