הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודש לאחר שחשף שהוא חולה פרקינסון: אוזי אוסבורן מבטל סבב הופעות
הזמר הוותיק הודיע כי יפנה לקבלת טיפולים למחלה בשוויץ, דבר שלא יאפשר לו לקיים את סבב ההופעות שתוכנן לארצות הברית להמשך השנה. הוא לא שלל את האפשרות שיקיים את ההופעות בעתיד: "אני אסיר תודה על כך שכולם מגלים סבלנות"

סולן להקת בלאק סבאת', אוזי אוסבורן, הודיע השבוע כי בכוונתו לבטל את סבב ההופעות "No More Tours 2" שהיה אמור להתחיל בארה"ב בקיץ הקרוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוסבורן במהלך הופעה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, אוסבורן חשף בחודש ינואר שרופאיו איבחנו אותו כחולה במחלת הפרקינסון, וזאת לאחר חרושת שמועות בנוגע למצבו הבריאותי. "אני אסיר תודה על כך שכולם מגלים סבלנות", מסר הזמר האגדי, "במיוחד בגלל השנה המחורבנת שעוברת עליי", הוא הוסיף.

למעשה, סבב ההופעות החל כבר באפריל 2018 עם שתי הופעות בפלורידה, ומיד לאחר מכן אוסבורן המשיך לדרום אמריקה ואירופה. בשל הבעיות הבריאותיות שלו, אוסבורן הודיע על דחיית ההופעות, אך, כאמור, כעת הוחלט שאין מנוס מלבד לבטל לחלוטין את עשרות ההופעות שתוכננו להתקיים.

במקום, אוסבורן יישאר באירופה כדי לעבור טיפולים: "רק בחודש אפריל אגיע לשוויץ, והטיפול דורש ממני בין שישה לשמונה שבועות. חשבתי על זה רבות, אבל לא רציתי לתכנן את הסבב הופעות ואז לבטל ברגע האחרון, זה לא הוגן כלפי המעריצים", סיפר אוסבורן.

בשנה שעברה אוסבורן נפל בביתו שבלוס אנג'לס ונאלץ לעבור ניתוח בצוואר, דבר שהוביל לאבחון של המחלה. למרות הקשיים הבריאותים שהוא חווה, אוסבורן לא שלל את האפשרות לקיים את סבב ההופעות בהמשך: "כשאני כן אעלה על הכביש בארצות הברית, כל מי שרכש כרטיסים לסבב ההופעות הנוכחי יהיו הראשונים לקנות כרטיסים", הוא אמר. כעת, ההופעה הבאה שמתוכננת לאוסברן הינה באנגליה בסוף חודש אוקטובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE