הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טענה שהיא צלמת תינוקות, סיממה את האם, וניסתה לחטוף את בתה התינוקת
ג'ולייט פארקר הייתה אשת ציבור מכובדת שהתמודדה בעבר על ראשות עיריית קולרדו ספרינגס. אך במה שנראה כניסיון נואש להשיב לעצמה את בן זוגה היא החלה לנסות ולחטוף את התינוקת של משפחת מילר. אמש ניצבה לראשונה בפני בית המשפט

תושבת מדינת וושינגטון ג'ולייט פארקר (38) שהתחזתה לצלמת תינוקות והחדירה חומר הרדמה לאם הטרייה אליסה מילר בניסיון לחטוף את תינוקה, ניצבה אמש לראשונה למול בית המשפט, וטענה "לא אשמה", למשמע הקראת כתב האישום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פארקר בבית המשפט (צילום: דיילי מייל)

פארקר שבעברה רצה למשרת ראש עיריית קולרדו ספרינגס שבמדינת קולרדו, נעצרה השבוע לאחר שלפי החשד ניסתה בתאריך ה-5 בפברואר לסמם את אליסה מילר באמצעות מאפה מסוג 'מאפין' אליו הכניסה חומר מרדים ושאותו הציעה למילר לאחר שהגיעה לביתה - במטרה לחטוף את התינוקת.

הייתה זו הפעם השלישית בה הגיעה פארקר לביתה של מילר, ולאחר שמילר חשה את השפעת הסם היא ביקשה מפארקר לעזוב את ביתה.

מיד לאחר מכן התקשרה מילר ל-911 כדי לדווח על המאורע, ודיווחה כי רגעים לפני שהיא כמעט ואיבדה הכרה קלטה את פארקר מצטלמת עם התינוקת שלה, ומנגבת טביעות אצבעות מכלי הבית בהם נגעה, כשבמקביל היא נוטלת עימה את מפתחות הבית בדרכה החוצה.

 

בעבר ניסתה פארקר להתמודד על ראש עיריית קולרדו ספרינגס (צילום: דיילי מייל)

חוקרי משטרת מחוז פירס טוענים כי בטרם מעצרה, החשודה הגיעה לביתה של מילר בשלוש הזדמנויות קודמות בעודה מתחזה לצלמת תינוקות.

עד מהרה התברר לחוקרים כי גם בתה בת ה-16 של פארקר (שעתידה להיכנס בשבועות הקרובים למוסד לעבריינים צעירים) שיתפה פעולה עם אמה.

על פי החשד עולה כי פארקר יצרה קשר עם אמהות רבות דרך קבוצת פייסבוק שבה הציעה לצלם תינוקות בלא תשלום במטרה לבנות את תיק העבודות שלה.

נכון לעתה מסתבר כי למעלה מתריסר נשים קיבלו פנייה מג'ולייט פארקר שגם כינתה את עצמה בשמות 'ג'ולייט נואל', ו'ג'ולייט גיינס'.

תכניותיה לחטוף תינוקת נבעו מרצונה לחדש את הקשר הרומנטי עם בן זוגה לשעבר, לו כתבה, "בוא נמצא תינוק חסר בית ונאמץ אותו ביחד".

בן זוגה התבדח על 'חטיפת תינוק' במקום, ופארקר השיבה כי מיד תינשא לו אם יוכל למצוא תינוקת בחמשת השבועות הקרובים. ואכן נראה כי פארקר לקחה את הבדיחה של בן זוגה ברצינות.

 

אליסה פארקר ובעלה אמש במסיבת עיתונאים (צילום: דיילי מייל)

"אני מבועתת מכך שהיא תחזור", אמרה מילר אשר הודיעה לעיתונאים במקום כי היא לא מאפשרת לבנותיה הבכורות לצאת לשחק בחוץ לבדן, וכי מעתה היא נושאת עימה סכין, וספריי פלפל כדי להגן על עצמה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE