הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יהיה ממש שמח": מסיבת פורים בסגנון מיוחד לכבוד הקהילה הישראלית בלוס אנג'לס
עבודת הקודש של עמותת גדולים מהחיים ממשיכה בענק בחג התחפושות הקרוב באירוע שכולו באווירת המערב הפרוע. המארגנים מבטיחים מגוון הפתעות כאשר על המוזיקה ינצחו להקת רם 2 ודי ג'יי אביאל וגם בפן הקולינרי לא תשארו רעבים. מכירת הכרטיסים בעיצומה!

עמותת גדולים מהחיים נוסדה ועודנה גוף שתומך לא רק בילדים שחווים מאבק ארוך, מתיש, כואב, מתסכל , מבודד ומאתגר במחלה קשה, אלא גם במשפחה שעוטפת אותם ובדרך כלל סופגת הרבה מאד מהפגיעה מתוך החובה לתמוך בילד לאורך שנים באופן שמצריך ויתורים מאד גדולים על אורח החיים של כל בני הבית, ובתוכם השקעות כלכליות כבדות. בנוסף הדבר דורש כוחות נפשיים לתקופות ארוכות ומאתגרות ביותר מהילד ומכל מי שסביבו ורוצה לתמוך. מהרגע שילד מאובחן במחלה, מיד מתייצב לצידו נציג העמותה ומתחילה התמיכה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כולם מוזמנים

העמותה בלוס אנג'לס מביאה ילדים מהארץ שמתמודדים עם המחלה הקשה פעם בשנה ל"טיול חלומות" בלתי נשכח ומשנה חיים, לדברי הילדים, המלווים, הצוות הרפואי והמשפחות. הילדים שואבים המון כוחות, עידוד, שמחה ותקווה בתהליך המדהים שהם עוברים יחד. מגיעים ילדים מגילים שונים, 9-19 בד"כ, מרקע משפחתי, דתי, עדתי, ולאומי מגוון, בשלבים שונים של המחלה ועם התמודדויות שונות. יש המדברים עברית ויש שלא. יש שתומכים בעצמם לבד ויש נתמכים.

במשך 10 הימים שהם מבלים יחד מהבקר עד הערב, במסיבות, מתקנים, מוזיאונים, טיולי שטח ועוד, הם עוברים תהליך שבו הם משתחררים, מתגבשים, מתגברים על חוסר בטחון, על החששות, המחיצות נופלות ומתנפצות, הפאה והבנדנה שעטפו את הראש לאלה ששיערם נשר – הרבה פעמים עוזבים את הראש לטובת חיוך רחב וריקוד סוער.

 

פעילות עמותת גדולים מהחיים

מתנדבי גדולים מהחיים לוס אנג'לס מגיעים לכל ארוע ותומכים, מעודדים, מחבקים ומעניקים לילדים אהבה ודאגה אינסופיים. קשרים נוצרים, חברויות חדשות, והעיקר, כשהם מגיעים בחזרה – הרופאים מעידים פעמים רבות על שינוי ביכולות להלחם הלאה.

מלבד הטיול, גדולים מהחיים לוס אנג'לס עורכת ארועים לאורך השנה שמטרתם העלאת מודעות לארגון וגיוס כספים לתמיכה בצרכי הארגון בארץ. העמותה שמה לה למטרה לתמוך בגדולים מהחיים ישראל בגיוס כספים שיאפשרו לכל התכניות האלה ועוד רבות אחרות בתחומי המחקר, התרופות, הטסת ילדים חולים לטיפולים וכד'.

 

 

כחלק מהפעילות הזאת של גדולים מהחיים לוס אנג'לס, וכאות הוקרה לקהילה הישראלית בעיר, תיערך ב-7 במרץ מסיבת פורים מטורפת במיוחד.

מארגני המסיבה עומלים בימים אלו מאד קשה על מנת להפיק מסיבה שבה יוכלו תורמי העמותה, מתנדביה, אלה שרק מכירים את גדולים, ואלה שעדין לא – להנות, לחגוג את פורים בדרך הטובה ביותר, כאשר הרווחים מהמסיבה, כמובן – מיועדים לטובת הילדים ומשפחותיהם בארץ, והילדים שיגיעו לטיול הקרוב.

 

 

"רצינו להחזיר את המסורת של ארגון מסיבות פורים כפי שכבר עשינו בעבר, ואשר נקטעה בשנים האחרונות. הפעם מדובר באירוע בשותפות עם מאמאנט (ליגת האמהות בכדורשת)", מספר שי דיאמנט, נשיא הארגון שגם החליט להביא את להקת רם 2 ואת דיג'יי אביאל שיהיו אחראים על הפן המוזיקלי וזאת במטרה לפנות גם לצעירים בקהילה הישראלית. על הפן הקולינרי תהיה אחראית מסעדת חומוס בר המפורסמת.

השנה הוחלט כי המסיבה תהיה בסגנון המערב הפרוע, שתאופיין ברקע ותפאורה באווירת התקופה, וכמובן בתחפושות תואמות. "תהיה תחרות תחפושות ופרסים, ובקיצור יהיה ממש שמח, אנחנו מצפים לפחות ל-500 איש".

דיאמנט מבטיח הפתעות רבות באירוע, אחת מהן הוא הסכים לחשוף בפנינו- מדובר בשור החשמלי הזועם עליו יושבים המבלים (רובם שיכורים) ומנסים לשרוד ללא נפילה כמה שיותר זמן.

אם כן, מוזיקה טובה, אוכל איכותי, אווירה שמחה ותשלום שהוא כולו צדקה - השילוב המנצח למסיבת פורים מוצלחת במיוחד. כולם מוזמנים בקישור הבא . אל תמתינו לרגע האחרון, הכרטיסים אוזלים מהר!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE