הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: נעצר חשוד שתקף מינית נערים
לפי הודעת המשטרה, החשוד בן ה-30 הכיר לפחות 2 נערים בתחנות אוטובוס ברחבי הוואלי. הוא הבטיח לספק להם אלכוהול ופיתה אותם לדירתו, שם ביצע את זממו. חוקרי המשטרה סבורים כי ישנם קורבנות נוספים

משטרת לוס אנג'לס עצרה גבר תושב שכונת רסידה שבלב הוואלי בחשד שתקף מינית לפחות שני נערים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: פליקר)

 

לפי הודעת המשטרה, לואיס סיבומנה בן ה-30 נעצר בסוף השבוע הקודם, ובית המשפט קבע לו שחרור בערבות בסכום של 225 אלף דולרים. היות שהוא לא הצליח לגייס את הסכום, החשוד נותר במעצר וצפוי להגיע ביום ראשון הקרוב לבית המשפט בעיר, שם ישמע את כתב האישום החמור שהוגש נגדו.

חוקרי משטרת לוס אנג'לס בוואלי סימנו את סיבומנה כחשוד המרכזי בתקיפה המינית של נער בן 16 שאותו הכיר בתחנת אוטובוס בסוף חודש ינואר. לפי החשד, סיבומנה פיתה את הנער לחזור עמו לדירתו, שם הוא סיפק לו כמות גדולה של אלכוהול. הנער שתה לשוכרה, ואז סיבומנה ביצע בו את זממו.

בתחילת חודש פברואר, סיבומנה תקף מינית נער נוסף בנסיבות דומות: הפעם מדובר בנער בן 15, שטען בחקירתו שהחשוד נתן לו אלכוהול. עוד סיפר כי איבד את ההכרה בשל שתיית המשקה, וכאשר התעורר הוא גילה שסיבומנה מקיים עמו יחסי מין אוראליים.

 

החשוד שנעצר, לואיס סיבומנה בן ה-30 (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

אם לא די בשני המקרים המזעזעים, המשטרה סבורה שסיבומנה עומד מאחורי מספר תקיפות מיניות דומות, ולכן הוחלט לפרסם את פרטי הפרשה השבוע, מתוך תקווה שזה יגרום לקורבנות נוספים לפנות למשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE