הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: הצעיר שנורה ע"י סוכן ICE תובע את רשות ההגירה
בתביעה שהוגשה ע"י האזרח המקסיקני נטען כי הוא לא היה חמוש ולא היווה סכנה לסוכני ICE, שבכלל הגיעו לבית אמו כדי לעצור את בן זוגה. עוד נטען כי הקליע נותר בצווארו של הצעיר

אריק דיאז קרוז, אזרח מקסיקני שנורה בפניו ע"י סוכן של רשות ההגירה ואכיפת המכס (ICE), הגיש מוקדם יותר היום (רביעי) תביעת ענק כנגד רשות ההגירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, קרוז נורה בפנים מטווח אפס בזמן שביקר בבית אמו ברובע ברוקלין שבניו יורק. אנשי ICE הגיעו באותו יום אל בית המשפחה כדי לעצור את בן זוגה של אמו, שנחשד כשוהה בלתי חוקי.

כאשר קרוז יצא מביתו, הוא הבחין בשני סוכנים של ICE מתעמתים עם בן הזוג של אמו. לפי התביעה שהוגשו, "מר קרוז ראה את הסוכן של ICE שולח יד לעבר משהו במותן. הוא כיסה את פניו כדי להתגונן ואז נורה". הכדור נכנס ויצא מידו השמאלית של קרוז ופגע בלחי השמאלית. לטענתו, קרוז לא היווה סכנה ולא היה חמוש: "התובע לא איים על אף אחד, ועל כן איש מסוכני ICE לא היה במצב של חיים או מוות", נכתב בתביעה.

עוד נטען כי קרוז "סובל מפגיעה חמורה וקבועה", שכן הרופאים החליטו שמסוכן מדי לנתח אותו ולהוציא את הקליע שנתקע בצווארו. "זו לא רק תקיפה נגדי, אלא כנגד כל הקהילה ההיספאנית בארצות הברית", מסר קרוז, "הגיע הזמן שהקהילה שלנו תתאחד כדי להתגונן בפני ICE", הוא הוסיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE