הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז בניו יורק בוחן האם לאסור על עישון סיגריות גם בבתים
לדעת מומחים, עשן מסיגריות יכול לחדור דרך קירות ורצפות, כך ששכנים למעשנים סובלים מעישון פסיבי - דבר שגובה את חייהם של 3,000 תושבי ניו יורק מדי שנה

החוקים בנוגע לעישון של סיגריות בניו יורק אומנם כבר נחשבים לנוקשים, אולם השבוע נודע כי אחד המחוזות הגדולים במדינה שוקל לחוקק חוק נוסף שיאסור על עישון גם בבתים הפרטיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מדובר במחוז סופולק (Suffolk) המכסה את מרבית לונג איילנד ושבו גרים כ-1.4 מיליון בני אדם. לפי הדיווחים, החוק יאסור על עישון של סיגריות בתוך בתים משותפים ("דופלקס") ודירות - כלומר בכל מעון שאינו בית פרטי ("וילה"). לדעת רבים במחוז, חקיקת חוק זה תפחית את ההשפעות הבריאותיות של עישון פאסיבי.

"בוא נהיה ברורים, אני אתמוך בכל הצעת חוק שתמנע מחפים מפשע להיחשף לעישון פאסיבי", אמר וויליאם ספנסר, אחד המחוקקים במועצת המקומית. ספנסר, שלפני שהפך לנבחר ציבור שימש כרופא, הסביר שעשן של סיגריות יכול לחדור דרך קירות ורצפות ולפגוע ביחידות דיור סמוכות.

לפי גורמים רפואיים בניו יורק, מדי שנה מתים 3,000 בני אדם במדינה כתוצאה מעישון פאסיבי. הסוגייה תעבור כעת לזירה הציבורית (ישיבות במועצה האזורית) ולאחר מכן יוחלט אם להעלות את הצעת החוק להצבעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE