הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג שוטרים שיצאו לדייט הצליחו לסכל ניסיון שוד
צ'ייס וניקול עובדים יחדיו בתחנת המשטרה בקנטקי, ובסיום המשמרת הם בחרו לסעוד ברשת של מזון מהיר. כאשר הם ישבו במסעדה, צעיר חמוש באקדח נכנס ודרש לקבל את תכולת הקופה. צפו בתגובתו כאשר הבחין בשוטרים

שני שוטרים מקנטקי זכו לשבחים מכל עבר לאחר שהצליחו לסכל ניסיון לשדוד את המסעדה שבהם אכלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד

 

תחילת האירוע ביום שבת האחרון, אז נכנסו שני השוטרים - צ'ייס וניקול מק'קיאון - אל סניף של רשת המזון המהיר Raising Cane's בעיר לואיוויל. בני הזוג מועסקים בתחנת המשטרה בעיר אליזבת'טאון הסמוכה, ובסיום המשמרת הם החליטו לעצור במקום.

בשלב מסוים נכנס למסעדה גבר שחבש מסכה על פניו וקפוצ'ון שכיסה את ראשו. בצילומים שפורסמו מזירת האירוע ניתן לראות כיצד הוא ניגש לקופאית, מאיים עלייה עם אקדח ומצביע לעבר הקופה.

"זה הרגע שבו ההכשרה שלנו מתחילה להתעורר", סיפרה ניקול לתקשורת המקומית.

 

 

בתיעוד ניתן לראות כיצד בני הזוג קמים מהשולחן שבו הם ישבו, שולפים את כלי הנשק וחותרים למגע עם החשוד, שמיד בורח מהמקום. שני השוטרים רדפו אחריו ברחבי מרכז העיר לואיוויל, עד ששוטרים מקומיים הוזעקו והגיעו כדי לסייע במעצרו.

בשיחה עם התקשורת המקומית, צ'ייס הסביר שהוא ואשתו תמיד מנסים למצוא את הדרך לעבוד יחד בצורה טובה, בין אם מדובר במערכת היחסים שלהם או בעבודה המקצועית: "אנחנו תמיד תומכים אחד בשניה, תמיד מדברים על דברים ותמיד יודעים להתמודד עם מה שקורה", הוא אמר.

במשטרת אליזבת'טאון שיבחו את תגובתם של שני השוטרים ואמרו: "זו דוגמה מצוינת לאומץ ששוטרינו מפגינים מדי יום".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE