הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך למאסר ממושך? כוכב פוטבול נתפס עם 70 ק"ג מריחואנה במכוניתו
למרות שהרוויח קרוב ל-30 מיליון דולרים במהלך קריירת המשחק שלו, גרג רובינסון רכש כמות גדולה של מריחואנה בקלפורניה וניסה להעביר את הסם ללואיזיאנה; הוא ואדם נוסף שילמו לנהג אובר כדי שיסיע אותם, וכאשר נעצרו הם הציעו לו כסף כדי שיטען שמדובר במריחואנה שלו

רשויות החוק בטקסס עצרו בתחילת השבוע שחקן פוטבול מקצועי כשברשותו 157 פאונד (כ-71 ק"ג) של מריחואנה, כך נמסר אמש ע"י משמר הגבול האמריקאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרג רובינסון (צילום: Getty Images)

 

השחקן, גרג רובינסון בן ה-27, שיחק בלוס אנג'לס ראמס עד שנת 2016, וכיום משחק בקבוצת קליבלנד בראונס. הוא נעצר בסמוך לעיר אל פאסו שבטקסס ביום שני לאחר שהסמים נמצאו במספר תיקים ברכבו השכור.

לפי הודעת התביעה הפדרלית, רובינסון ואדם נוסף שנעצר עמו (ג'קוון בריי, גם הוא שחקן פוטבול) שכרו את הרכב בלוס אנג'לס ביום ראשון, ואז שילמו לנהג אובר כדי שיסיע אותם ללואיזיאנה, המדינה שבה נולד רובינסון. כאשר השלושה התקרבו לנקודת ביקורת של משמר הגבול בסמוך לאל פאסו, רובינסון הציע לנהג אובר כסף כדי שזה יטען כי המריחואנה שייכת לו, אך הוא סירב.

כעת, רובינסון ובריי צפויים לעמוד לדין בגין קשירת קשר למכירת מריחואנה, ואם יורשעו הם עלולים להישלח ל-20 שנות מאסר.

לא ברור מדוע רובינסון חש בצורך למכור מריחואנה, שכן בתור הבחירה השנייה בדראפט בשנת 2014 הוא הרוויח במהלך קריירת המשחק שלו לא פחות מ-29 מיליון דולרים. בחודשים הקרובים הוא היה אמור להפוך לשחקן חופשי ולקבל חוזה גדול נוסף, אך כנראה שזה כבר לא יקרה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE