הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקוחות טיים וורנר בדרום קליפורניה יפוצו ב-18.8 מיליון דולר
מי שקיבל שירותי אינטנרט מהחברה בין 2013 ל-2016 יהיה זכאי לקבל החזר כספי, אך רק בתנאי שמדובר בלקוח של טיים וורנר בטרם שונה שמה. ללא קשר, כלל הלקוחות של ספקטרום בקליפורניה יקבלו הטבה ללא עלות

אם אתם נמנים בין עשרת אלפי הלקוחות של חברת ספקטרום (לשעבר טיים וורנר) באזור דרום קליפורניה, אתם עשויים לקבל החזר כספי מהחברה, וזאת בעקבות תביעה שהוגשה כנגד החברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

מוקדם יותר היום (חמישי) הודיע משרד התביעה של מחוז לוס אנג'לס כי נחתם הסכם פשרה עם ספקטרום, שהסכימה לשלם 18.8 מיליון דולר ל-170 אלף הלקוחות שגלשו במהירות איטית ממה שהחברה הבטיחה.

חשוב להסביר כי התביעה אומנם הוגשה כנגד טיים וורנר, אולם היא נרכשה ע"י צ'רטר בשנת 2016, ומיד לאחר מכן עברה מיתוג מחדש ושמה שונה לספקטרום. אי לכך, הפיצוי הכספי יועבר ללקוחות טיים וורנר בלבד (שהיו מנויים בשירות האינטרנט בין 2013 ל-2016).

"החל משנת 2013, טיים וורנר עשתה שימוש בפרסום מטעה כדי למשוך צרכנים ולגרום להם לשלם על שירות אינטרנט מהיר שלחברה לא הייתה יכולת טכנית לספק", אמרו במשרד התביעה.

משמעות הסכם הפשרה היא שלקוחות החברה שהושפעו מהמלך יקבלו החזר כספי בחשבון החודשי בתוך 60 ימים. הלקוחות שקיבלו ראוטר ישן שאינו מסוגל לספק את המהירות שהחברה הבטיחה יזכו ל-90 דולר, והלקוחות שרק שילמו על מהירות גבוהה ממה שהחברה סיפקה יקבלו גם הם 90 דולר. מעטים הלקוחות שיקבלו את שני ההחזרים.

בנוסף להחזר הכספי, כלל לקוחות ספקטרום בקליפורניה יקבלו פיצוי: לקוחות הטלוויזיה יקבלו מנוי של שלושה חודשים לערוץ "שואוטיים" ללא עלות נוספת, ואילו לקוחות האינטרנט של ספקטרום יזכו למנוי בחינם לשירות הסטרימינג "ספקטרום צ'וייס".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE