הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בדרך לחופשה בדיסניוורלד: ארבעה בני משפחה נהרגו בתאונת דרכים קשה
מסיבה שאינה ברורה, טנדר פגע ברכב שבו נסעו 8 חברי המשפחה בדרכם לפארק השעשועים הפופולארי. שלושה מהם, ילדה בת 5, אם המשפחה וסבתא המשפחה, נהרגו במקום. מותו של בן 11 נקבע למחרת בבית החולים. המשטרה המקומית: "אירועים כאלה תמיד קשים יותר כאשר מעורבים בהם ילדים"

ארבעה בני משפחה, ביניהם שני ילדים, נהרגו השבוע בתאונת דרכים מחרידה שהתרחשה בסמוך לאתר הנופש דיסניוורלד שבפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארבעת הרוגי התאונה הקשה, מימין לשמאל: ג'וזפין בת ה-76, ג'ולי בת ה-41, ושני הילדים, סקרלט בת ה-5 וג'קסון בן ה-11 (צילום: פייסבוק / מכבי האש במחוז אוסקיולה)

 

שמונת חברי משפחת וויטמן ממסצ'וסטס נסעו ברכב שכור מדרום לפארק השעשועים הפופולארי ביום שלישי האחרון כאשר לפתע התנגש בהם בעוצמה טנדר. כתוצאה מעוצמת הפגיעה בהם, המיני-וואן שבהם נסעו פגע בשני רכבים אחרים והתהפך על צדו.

אם המשפחה, ג'ולי סמית בת ה-41, נהרגה ביחד עם בתה סקרלט בת ה-5. גם אמה של ג'ולי, ג'וזפין בת ה-76, נהרגה בתאונה הקשה. ג'קסון בן ה-11 נפגע באורח אנוש ומת מפצעיו כעבור כיממה. שאר יושבי הרכב - סקיילר בת ה-5 (אחותה התאומה של סקרלט), שיילי בת ה-10, אב המשפחה שיין בן ה-43 וסב המשפחה וויליאם בן ה-76 - מאושפזים בבית החולים עם פציעות שונות, אולם לא נשקפת סכנה לחייהם.

"אנו סבורים שכולם היו חגורים מלבד אב המשפחה שנהג ברכב", אמרה קים מונטס, דוברת משטרת הכבישים המהירים של פלורידה, "תמיד קשה יותר באירועים מסוג זה כאשר מדובר בילדים", היא הוסיפה.

לא ברור אם נהג הטנדר שפגע ברכב המשפחה, לוקאס דוס רייס בן ה-26, יועמד לדין. הוא לא ברח מהזירה וככל הנראה לא היה תחת השפעה כלשהי בעת התאונה, והוא אף הסכים למסור דגימת דם למשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE