הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חבר כנופית פורצים נלכד בשרמן אוקס
החשוד נצפה חומק מבית בשכונה לצד אדם נוסף אשר אחריו עדיין מתנהלים חיפושים. בן ה-27 שנעצר הוא בעל עבר פלילי עשיר בתחום ואף הורשע פעמיים בעשור האחרון. למרות שנגזר עליו עונש מאסר ארוך, הוא שוחרר לאחרונה וכעת מסתבר כי חזר לסורו

שוטרי מחלק הבילוש בלוס אנג'לס הודיעו כי לכדו פורץ בתים סדרתי שחשוד שהטיל את אימתו במשך שנים על תושבי הוואלי כן על אזור סן גבריאל. עוד הוסיפו שהם מנהלים חיפושים אחר אדם שמסתמן כשותפו של הגבר שנתפס, אשר נמלט בעת פריצה בשכונה בלב הוואלי ביום ראשון האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שכונת שרמן אוקס. צילום אילוסטרציה

דונטה קולדוול בן ה-27 נעצר לאחר שנצפה חומק מתוך בית פרטי ברחוב מורפאק בשכונת שרמן אוקס, לצד חשוד נוסף, שכאמור, טרם אותר.

בהצהרתם מסרו נציגי המשטרה כי ניהלו מרדף רגלי אחר השניים, אך בהמשך איבדו אותם. כאשר קולדוול פרץ לבית אחר בשכונה, בעל הנכנס ששמע את המתרחש, הזעיק את המשטרה אשר ביצעה את המעצר.

המשטרה מעריכה כי החשוד הנמלט משתייך ביחד עם קולדוול לכנופית פורצים פעילה באזור, אך לא מסרה מידע בנוגע לתיאורו. לדבריה, קולדוול הוא בעל רקע פלילי עשיר בפריצות לבתים באזור ואף נשלח בגין כך פעמיים לכלא בעשור שעבר. 

 

כוחות משטרה בזירת אירוע פריצה בשרמן אוקס בשנה שעברה

דפוס הפעולה של הכנופיה מאופיין בתצפית ממושכת על בתים מיועדים בשכונות מבוססות, ולאחר מכן נקישה על דלת הכניסה על מנת לוודא שאין איש בבית, פריצה פנימה ובזיזה מהירה של תכולת המקום.

החשוד בן ה-27 הורשע לפני כשמונה שנים בשורת פריצות באזור הוואלי, בין היתר בשכונות אנסינו ונורת'רידג'. עם שחרורו מהכלא, שלוש שנים לאחר מכן, הוא נעצר שוב בגין אותן עבירות הפעם במחוז ונטורה ובפסיפיק פלאסיידס שבלוס אנג'לס. למרות שנגזרו עליו 18 שנות מאסר, הוא שוחרר בחודש אוגוסט בשנה שעברה.

כעת נחקר הקשר שלו לפריצות נוספות שאירעו לאחרונה באזור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE