הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: גבר עם מצלמה התחבא בשירותי הנשים של חנות ספרים
נערה בת 18 שנכנסה לשירותים בסניף "בארנס אנד נובל" בצפון המדינה הבחינה בעדשת מצלמה מכוונת לעברה, ועובדי המקום מצאו את האיש כשהוא עומד על האסלה עם גו פרו ביד. הוא נעצר וצפו לעמוד לדין. הנערה: "פחדתי, התחלתי לרעוד"

נערה מניו ג'רזי נותרה עם טראומה גדולה לאחר שהיא גילתה מצלמה נסתרת בשירותים של חנות הספרים "בארנס אנד נובל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף הרשת בו התרחש האירוע (צילום: פליקר)

 

הנערה - מדיסון דלייני בת ה-18 - בילתה ביחד עם אמה וסבתא שלה בסניף הרשת בעיר קליפטון ביום רביעי האחרון. כאשר היא הלכה לשירותים, היא נדהמה לראות עדשת מצלמה מכוונת לעברה מהתא הסמוך: "מאוד פחדתי והתחלתי לרעוד", היא שיחזרה.

מדיסון ישר שלחה לאמה הודעת טקסט, וזו בתגובה סיפרה על המתרחש לעובדי החנות. אותם עובדים לא היססו ונכנסו ישר לשירותים, שם גילו גבר העומד על האסלה בתא הסמוך כשברשותו מצלמת גו פרו.

במטרה להעלות את המודעות לאירועים מסוג זה, אמה של מדסיון - הת'ר - חשפה פרטים נוספים על הפרשה בפוסט שהעלתה לפייסבוק: "האופן שבו מדיסון התנהלה מוכיחה לי שהיא מוכנה 'לעזוב את הקן', ואני מעריכה אותה עוד יותר", היא כתבה והמשיכה, "אני משתפת את הסיפור הזה כי זה חשוב שידעו שמדיסון בדקה מתחת לתאים וחשבה שהיא לבד. זה עצוב שצריכים לעשות את זה, אבל זה חובה בימינו".

 

 

ברשת בארנס אנד נובל אישרו את פרטי האירוע כפי שמדיסון ואמה תיארו, ואמרו שהם משתפים פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה: "אנו מתייחסים במלוא הרצינות לנושא הביטחון, ואנו עושים ככל שרק ניתן כדי להפוך את החנויות למקומות בטוחים עבור לקוחותנו".

שוטרי משטרת קליפטון הגיעו למקום ועצרו את החשוד, שתואר ע"י הת'ר כ"גבר בגיל הביניים ממוצא היספאני". הוא צפוי לעמוד לדין, אך במשטרה ובמשרד התביעה סירבו להגיב בטענה כי מדובר בחקירה פתוחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE