הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרופסורית דחתה את המבחן של תלמידיה מסיבות אישיות, עתה התגלתה הסיבה הנוראית
תלמידיה של גוואן פארק לא העזו לשער שכאשר הפרופסורית ביטלה במפתיע את המבחן שיועדה לתלמידה היא עשתה זאת כדי לפצוח במסכת התעללות מפלצתית בבעלה ששילם על כך בחייו. עתה החוקרים מנסים להבין מה גרם לפרופסורית המכובדת להפוך למפלצת?

גוואן פארק הייתה פרופסורית מוערכת לכלכלה בסימפסון קולג' שבמדינת איווה, עתה היא מוצאת עצמה מואשמת בכפיתה ובפקיקה של בעלה סונג וו נאם במשך 8 שעות עד שזה איבד את חייו, וצפויה להיכנס לבית הסוהר לכל חייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גוואן פארק (צילום: Daily News)

מסכת ההתעללות המפלצתית החלה כאשר פארק בת ה-41 קשרה את ידיו ורגליו של בעלה אל כיסא ולאחר מכן טחבה פריט העשוי בד לפיו אשר כוסה בנייר דבק. לאחר מכן לקחה הפרופסורית לכלכלה מגבת והצמידה אותה מעל לראשו של בעלה תוך כיסוי עייניו.

בשעה 5 אחה"צ, לאחר 6 שעות של קשיי נשימה, פארק המשיכה לסרב לתחנוני בעלה ולשחררו.

כעבור שעתיים נוספות בשעה 6:50 הזעיקה הפרופסורית את כוחות החירות שהגיעו לבניין הדירות בו גילו אותה מנסה לבצע החייאה בבעל.

 

בתא המעצר (צילום: Law And Crime)

נכון לעתה חוקרי משטרת דה-מוין תוהים מה הניע את פארק לבצע מסכת התעללות שכזאת בבעלה אשר נמצא בזירה עם סימני חניקה על צוואו וגרונו, ואשר מותו נקבע לאחר שהובהל לבית החולים המקומי.

פארק עשתה מאמץ להסתיר את החפצים בהם נעזרה כדי לבצע את הקשירה, אך כוחות החירום הבחינו כי פציעותיו של מר נאם לא היו תוצאה של פגיעה עצמית. לאחר חקירה קצרה, הרשויות עצרו את פארק באשמת חטיפה ורצח מדרגה ראשונה.

אחד מהמכרים של פארק באוניברסיטה אמר כי "לא ידעתי שהיא נשואה, תמיד האמנתי שהיא רווקה, היא הייתה מדברת על העובדה שהיא רווקה, היא הייתה אישה מתוקה מאד".

סימפסון קולג' בו היא עובדת השעה אותה ופירסם הודעה כי, "החקירה מתמשכת, והמשטרה הודיעה לנו שאין קשר או איום לקהילה שבקמפוס. הקולג' עוקב אחר המצב וישתף פעולה עם חקירת הרשויות".

בעבר לימדה פארק באוניברסיטת ניו יורק, כרגע היא מוחזקת בערבות של כ-5 מיליון דולר, היא תפגוש שופט שוב בתאריך ה-28 בפברואר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE