הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתוני משרד התחבורה חושפים: זוהי חברת התעופה עם הכי הרבה עיכובים בארה"ב
חברת התעופה פרונטיר איירליינס דורגה במקום האחרון מבין 17 חברות התעופה שנבדקו, וזאת למרות ש"טיסה בזמן" הוגדרה ככזו שנוחתת עד רבע שעה אחרי המועד שתוכנן. דירוג נמוך זה אולי מסביר מדוע החברה דורגה במקום הלפני האחרון מבחינת שביעות רצון הנוסעים

פרונטיר איירליינס דורגה במקום ה-17 והאחרון בדירוג העיכובים של חברות התעופה האמריקאיות, כך עולה מדו"ח רשמי שפורסם השבוע ע"י משרד התחבורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרונטיר איירליינס בתחתית הרשימה (צילום: Shutterstock)

 

בדו"ח מגדירים טיסה כ"בזמן" אם היא נוחתת ביעדה 15 דקות או פחות לאחר המועד המתוכנן. ולמרות זאת, פרונטיר דורגה במקום האחרון מאחר שרק 73.1% מטיסותיה נחתו בזמן. מיד לפני ברשימה מופיעה חברת התעופה ג'ט בלו עם 73.5%. יונייטד איירליינס סוגרת את השלישיה האחרונה עם 75.2%.

שלוש החברות המובילות בדירוג הן דלתא, אלסקה וסאות'ווסט עם 84%, 81.3% ו-80.2%, בהתאמה. ראוי לציין כי טיסותיה של הוואין איירליינס נחתו בזמן ב-87.6% מהמקרים, אולם חברת התעופה מפעילה קווים רק ל-22 נמלי תעופה. לעומת זאת, דלתא טסה ליותר מ-220 יעדים בארה"ב.

הדירוג הנמוך של פרונטיר בכל הקשור לנחיתה בזמן אולי מסביר את המקום הנמוך בדירוג השנתי של חברות התעופה לפי שביעות רצון הנוסעים. בדירוג זה, פרונטיר מצאה את עצמה במקום הלפני אחרון (לפני ספיריט) עם 63 מתוך 100 נקודות אפשריות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE