הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברגע האחרון: נמנעה תקיפה מינית של בת 3 בסניף מקדונלדס
בכיה של הקטינה עורר את תשומת ליבו של אביה שזינק פנימה והציל אותה. בזכות מצלמות האבטחה נעצר החשוד שהיה תחת השפעת סמים בעת האירוע, גבר בן 34 בעל עבר פלילי עשיר שכולל תקיפות וגניבה

אב בשיקגו הצליח להציל את בתו בת ה-3 מתקיפה מינית בסניף מקדונלדס, לאחר שפדופיל ניצל חוסר עירנות של בני המשפחה וגרר אותה לחדר השירותים.

כריסטופר פואנטס בן ה34 מואשם כי הכניס את הקטינה לתא חדר הנוחיות בזמן שאביה לקח את אחיה להתפנות באותו חלל, כשמטרים ספורים מהם מתרחשת הזוועה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף מקדונלדס. צילום אילוסטרציה

התקרית אירעה סמוך לשעה 8:20 בבוקר, כאשר החשוד נעל את דלת התא והפשיט את בת ה-3. אז שמע אביה את בכיה ומיד זינק פנימה מתחת לדלת הנעולה. המשטרה הוזעקה לזירת האירוע, אך הפדופיל הצליח לחמוק עד להגעתה.

למרות זאת, בזכות מצלמות האבטחה שתיעדו את פניו של פואנטס, הוא נעצר יומיים לאחר האירוע וכעת הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה מינית של קטין מתחת לגיל 13.

 

כריסטופר פואנטס. צילום: משטרת שיקגו

החשוד, הסובל מחירשות, הודה באשמה ובהיותו תחת השפעת סמים קשה בזמן האירוע, "עשיתי דבר לא ראוי", אמר לשופט במהלך משפטו ביום חמישי האחרון. יצויין כי לנאשם עבר פלילי עשיר הכולל בין היתר, גניבה, החזקת סמים ותקיפה אלימה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE