הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האביב בפתח: עשרת היעדים החמים והנעימים ביותר באמריקה
גם אם מכבר סיימתם את לימודיכם, חשוב לנער מעלינו את 'בלוז החורף'. באם מזג האוויר הקר ותקופת החגים השאירו אתכם תשושים, אתם לא חייבים לנסוע למקומות מרוחקים כמו קנקון או קאבו.  תכננו חופשה ביעדי האביב המובילים בגבולות ארצות הברית

האביב בפתח – זהו הזמן להזמין נופש ולהפוך את החלומות בהקיץ למציאות. גם אם מכבר סיימתם את לימודיכם, חשוב לנער מעלינו את 'בלוז החורף'. באם מזג האוויר הקר ותקופת החגים השאירו אתכם תשושים, אתם לא חייבים לנסוע למקומות מרוחקים כמו קנקון או קאבו.  תכננו חופשה ביעדי האביב המובילים בגבולות ארצות הברית.

במטרה לדרג את היעדים שלפניכם סקרנו נתונים ממספר אתרי נסיעות, לרבות הופר וקייק. יתרה מכך, נעזרנו במחקר השוק שנערך על ידי חברת 'טרנספרנט' – אלו הם היעדים המחופשים ביותר בסמוך ובמהלך עונת האביב.

 

  1. לאס וגאס, נבאדה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיול ללאס וגאס יסב לכם אושר, בלי קשר לתאריך החופשה. יחד עם זאת, במהלך חופשת האביב לא תסבלו מהחום הלוהט של עיר החטאים. הטמפרטורה הממוצעת במהלך חודש מרץ עומדת על 71 מעלות, לעומת מאי עם 91 מעלות – למרבה המזל, הלחות אינה גבוהה בעיר המדברית. יתרה מכך, וגאס היא ביתם של שלל בתי קזינו, מועדונים ובתי עסק רבים ומגוונים. לאס וגאס היא גם ביתו של הקרקס המפורסם ביותר בעולם – 'סירק דו סוליי', 'בלו מן גרופ' ומוזיאון הניאון (במוזיאון ניתן לראות שלטי ניאון שהוצאו מכלל שימוש ולא ידעתם כלל על קיומם).

 

  1. לוס אנג'לס, קליפורניה

 

מזג האוויר בלוס אנג'לס כמעט תמיד נעים ונוח, עם טמפרטורות ממוצעות לעונה (מרץ-מאי) באזור ה-70 מעלות. אין זמן מתאים או נוח יותר כדי לטייל בחיק הטבע, ולחזות למשל בשלט המפורסם המוצב על גבעות הוליווד. מלאו מצברים וספגו ויטמין D בוניס, מליבו, מנהטן, הרמוסה או סנטה מוניקה – או העבירו את הלילה בריקודים באחד ממועדוני הלילה הרבים הפזורים ברחבי העיר. אל תשכחו לאכול – בעיר מסעדות רבות וטובות, כגון המעדנייה של לאנגר (Langer’s Deli), לו‏טרייה גריל (Loteria Grill) ופיצרייה מוזה (Pizzeria Mozza) – אלו הן כמה מן המסעדות המזדמנות הטובות והטעימות ביותר באמריקה.

 

  1. מיאמי, פלורידה

 

זו לא אמור להפתיע אתכם שמיאמי מופיעה ברשימת היעדים החמים והנעימים. אמריקנים רבים, אלה החיים באזוריה הקרים של המדינה, כמו גם גולשים רבים, פוקדים את עיר הקיט כדי לקבל מנה גדושה של שמש, מסיבות יום אדירות וחיי לילה תוססים. תהנו לכם מקוקטיילים טעימים בחסות בר החוף או צאו לבלות באחד ממאות האירועים של שבוע המוזיקה המקומי. את שבוע המוזיקה חותם פסטיבל אולטרה, אחד הפסטיבלים המפורסמים ביותר בעולם עבור אוהבי המוזיקה האלקטרונית.

 

  1. פורט לודרדייל, פלורידה

 

המוסד האל-זמני דרך קבע מתמלא בסטודנטים המשוועים לחוש את החול החם בין הבהונות. במהלך היום, רצועת החוף שאורכה 23 מיילים מלאה עד אפס מקום במתרחצים, גולשים, וצוללנים בחיפוש אחר אלמוגים צבעוניים, שוניות מרשימות ואפילו ספינות טרופות. למי מכם המחפש קצת שקט, אנו ממליצים על ביקור באחד המוזיאונים, טיול לאורך הטיילת, ביקור בבית גידול לפרפרים או פיקניק בפארק.

 

  1. פיניקס, אריזונה

 

עם טמפרטורה ממוצעת של 77 מעלות במרץ ו-85 מעלות באפריל (קריר בהרבה בהשוואה ל-100 מעלות בעונת הקיץ). בקרו בבריכה או בפארק מים, נסו את מזלכם בגולף או צפו במשחק בייסבול מקצועי (בעיר 10 מגרשי אימונים). אך זכרו: שתו הרבה מים והתמרחו לעיתים תכופות. אתר הגראנד קניון המפורסם נמצא אך במרחק נסיעה.

 

  1. הונולולו, הוואי

 

מזג האוויר בעיר הציורית נעים כל השנה. אמרו אלוהה לקוויי חוף מלכותיים, צמחיה שופעת ומאכלי ים מדהימים בטעמם. אם אתם נופשים עם בן או בת הזוג, אל תפספסו את השקיעה על חוף מיצ'ל והחיו את הרומנטיקה במסעדת 'קולוני סרף' (Colony Surf), המסעדה הרומנטית ביותר במדינה התיירותית.

 

  1. טמפה, פלורידה

 

טמפה היא יעד פלורידיאני קלאסי. רוצים לשחות עם דולפינים? לעלות על רכבות הרים? להכיר מקרוב פרות ים, תנינים או ג'ירפות? אתם יכולים בהחלט. או שאתם יכולים לבקר בגנים בוטניים, פארקים לאומיים וכמובן החופים המעולים. ברדיוס של 30 מיילים תוכלו למצוא את 'קלירווטר', פארק 'פרד הווארד', מדיירה, אי המטמון, סט. פיט ועוד רבים אחרים. עבור זמן איכות לכל המשפחה אנו ממליצים על ביקור בפארק 'לגולנד' או צפייה באימון האביב של קבוצת הינקיז.

 

  1. ניו אורלינס, לואיזיאנה

 

האביב הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בעיר הצבעונית – מזג האוויר נוח (70-85 מעלות במהלך מרץ-מאי) והחגיגות בעיצומן. תהנו לכם מג'אז, בלוז, רוק ועוד, במסגרת פסטיבל הרובע הצרפתי (ללא תשלום). טעמו מהאוכל הטעים באחת מתוך שלל המסעדות שבעיר, המתמחות בבישול קייג'וני וקראולי – מנות כמו ג'מבליה, גמבו (מרק במיה), תבשיל סרטנים והעוף המטוגן הטעים ביותר באמריקה, אותו תמצאו במסעדת 'ווילי מיי סקוטצ' האוס' (Willie Mae’s Scotch House).

 

  1. מעיינות קולורדו, קולורדו

 

חזו בנמרי האמור, האחרונים ששרדו, בגן החיות 'צ'ייאן מאונטיין' (Cheyenne Mountain Zoo), או טיילו במרכז אולימפיק, מרכז האימונים "הפרטי" של לא אחר מהשחיין מייקל פלפס והמתעמלת גבי דגלאס. חזרו אחורה בזמן בטירת 'גלן איירי' (Glen Eyrie Castle) או מוזיאון מורשת 'פּנרוז' (Penrose Heritage Museum); תהנו לכם מפנקייקים טעימים בדינר צללי ההר (Mountain Shadows) בתום הייק יפיפה דרך גן האלים (Garden of the Gods).

 

  1. קאהולואי, הוואי

 

ממוקם על האי מאווי, זהו ביתו של שוק הפשפשים, שם רוכלים מקומיים מציעים מגוון מוצרים למכירה, מיצירות אומנות, ביגוד, פריטי אספנים, עתיקות וכמובן דוכנים ומשאיות מזון רבים. קחו חלק בסיור מאורגן, עשו סנפלינג אל תוך ג'ונגל ובו מפלי מים נדירים ובריכות טבעיות; תהנו מגלישת קיט (עפיפונים), סיבוב על גבי הליקופטר או תהנו מהשמש על חוף מבודד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE