הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תפתחו יומנים: "חברים" חוזרת למסך הקטן
הסדרה המיתולוגית תערוך פרק איחוד שישודר בשירות הסטרימינג החדש של HBO, שעתיד לעלות בחודש מאי הקרוב. לפי הדיווחים, ששת השחקנים קיבלו 2.5 מיליון דולר על האיחוד

לאחר חרושת שמועות בנושא, מוקדם יותר היום (שישי) נודע באופן רשמי כי ששת ה"חברים" מהסדרה המיתולוגית יחזרו לגלם את הדמויות האהובות והמוכרות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


להקת הסדרה המיתולוגית (צילום: וורנר מדיה)

 

הפרק יהיה זמין החל מחודש מאי הקרוב, אז יושק שירות הסטרימינג החדש של וורנר מדיה (לשעבר טיים וורנר) ו-HBO, שזכה לשם "HBO Max". 

כל ששת החברים - ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלאנק, מתיו פרי ודיוויד שווימר - ישתתפו בפרויקט המיוחד, ולפי הדיווחים כל אחד יזכה ללפחות 2.5 מיליון דולר.

כזכור, "חברים" ירדה משידור בשנת 2004, אך בזכות שירות הסטרימינג נטפליקס, הסדרה קיבלה חיים חדשים ודור חדש נחשף לסיטקום המצליח. בתחילת השנה הנוכחית, הסדרה ירדה מנטפליקס, וללא כל קשר לפרק האיחוד, היא תשוב לשירות HBO Max עם השקתו.

קווין ריילי, האחראי על התוכן בשירות הסטרימינג החדש, התייחס לידיעה: "נחשפתי לסדרה עוד לפני שעלתה לשידור והייתה לי הזכות לעבוד בהפקה", הוא אמר והמשיך, "לאחר מכן, קיבלתי הזדמנות נדירה לראות כיצד הדור הצעיר מגלה את הסדרה מחדש. אני חושב שפרק האיחוד יהיה מיוחד ויגרום לאיחוד בין המעריצים הישנים שראו את הסדרה בעוד שודרה בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, ודור ה'בינג''".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE