הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך לקליפורניה? זה כנראה הבית החדש של מייגן והארי
לאחר שנחתו בקנדה נראה כי הזוג המלכותי לשעבר מתרגל דווקא לחיים באמריקה. לאחר ראיון עבודה בבנק ההשקעות גולדמן סאקס, הנסיך הארי ואשתו מתכננים מעבר למאליבו

הנסיך הארי ומייגן מרקל בדרך לקליפורניה.

הזוג מתכנן להשכיר לטווח ארוך אחוזה חלומית במאליבו השווה כ-20 מיליון דולר והשייכת לכוכב 'משמר המפרץ' לשעבר דייויד שברט ולאשתו לשעבר ברוק בורק. האחוזה, הידועה גם כ"אחוזת פטרה", מגיעה עם מספר בריכות שחייה, מגרש טניס, סטודיו לריקוד, שמונה חדרי שינה ושישה חדרי שירותים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(מייגן והארי צילום: NY Post)

על פי הליסטינג "אחוזה בפרופורציות הגדולות ביותר ממתינה עבור האורחים עם דרישות הפרטיות הגבוהות ביותר, ומצוידת במאפיינים המעולים והיוקרתיים ביותר".

אם יחליטו על מעבר לאחוזה בני הזוג ובנם בן ה-9 חודשים ארצ'י צפויים לגור לא הרחק מאימה של מרקל דוריה ריגלנד החיה כ-30 מייל מהאחוזה שבמליבו בווינזדור הילס, כך לפי הדייל מייל.

לפני ילנה ספאצ'יץ' מחברת השכרת הוילות היוקרתיות "Stay Awhile Villas", הנכס אינו למכירה אלא להשכרות תקופתיות בלבד.

במידה ויחליטו על רילוקיישן, הם יגורו בקרבת מל גיבסון, רוברט דאוני ג'וניור, וקייטלין ג'נר.

בינתיים הארי ומייגן כבר יצרו קשר עם ג'נר שאמרה כי "אני שמחה עבורם, זו לא הייתה החלטה קשה לעזוב, מקווה שנראה אותם בקרוב".

 

האחוזה (צילום: NY post)

כמו כן הזוג המלכותי ביצע קפיצה מלכותית לאוניברסיטת סטנפורד שם פגש אקדמאים בכירים וראשי פקולטה כדי להתייעץ עימם בנושאי הקמה של ארגוני צדקה, נושא בהם השניים מצטיינים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE