הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזרן ברחבת הריקודים ומבלים עירומים: מנהלת מועדון לילה ערכה מסיבת יום האהבה חריגה במיוחד
באירוע שהוגדר תחת אווירת הקאמה סוטרה ניתנו פרסים במזומן למנצחים בתחרות שכללה אקטים מיניים. מארגנת הלילה הלא שגרתי נעצרה כתוצאה מכך וצפויה להשלח למאסר. בעלי המקום מסרו כי הם מגנים את הפעילות שנערכה באותו היום

מנהלת מועדון לילה במדינת ג'ורג'יה איבדה את משרתה ויתכן שתשלח למאסר לאחר שקיימה מסיבת קאמה סוטרה במהלכה הונח מזרן על רחבת הריקודים ונערכה תחרות בעלת גוון מיני, נושאת פרסים במזומן.

ליז ואלה לואצ'ל, נעצרה ביום חמישי האחרון על ידי המשטרה בעקבות האירוע שהתרחש ביום הוולנטיין, מרחק 20 מייל מהעיר אטלנטה. לדבריה, לא ידעה שהיא עוברת על החוק בקיום מסיבה שכזו אשר כללה עירום של הנוכחים וכן אקטיים מיניים בינהם תמורת פרסים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליז ואלה לואצ'ל בצילום משטרתי

המסיבה קודמה בתשדירי רדיו מקומיים ובאתרי האינטרנט והחלה סמוך לשעה 2 לפנות בוקר באותו יום. לואצ'ל סיפרה לחוקריה כי חלק מהחוגגים נשארו לבושים בזמן המגע המיני וחלקם עשו זאת כשהם עירומים.

 

כך נראית מסיבה שגרתית בדרך כלל. צילום אילוסטרציה

"בתאריך ה-14 בפברואר, התקיימה פעילות לא ראויה במקום, אנו מגנים זאת", מסרה הנהלת מועדון הצ'יקיטיטס לאונג', בו נערך האירוע הלא שגרתי. בין אם כיוונו לכך או לא, המסיבה החריגה העלתה משמעותית את עוצמת החשיפה למועדון הלילה שזכה לאלפי תגובות בעמוד הפייסבוק שלו.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE