הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספקת את הסחורה: בילי אייליש משחררת את שיר הנושא מתוך 'ג'יימס בונד' החדש
ההחלטה לתת לבילי אייליש לשיר את שיר הנושא מצביעה על עלייתה המטאורית לפסגה, אך באותו הזמן גם מעידה רבות על יוצרי הסרט ורצונם להיראות צעירים, עדכניים ולפנות לקהלים צעירים יותר

ההחלטה לתת לבילי אייליש לשיר את שיר הנושא, מתוך סרט ג'יימס בונד החדש, מצביעה על עלייתה המטאורית לפסגה, אך באותו הזמן גם מעידה רבות על יוצרי הסרט ורצונם להיראות צעירים, עדכניים ולפנות לקהלים צעירים יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוצרי השיר - פיניאס אוקונל ובילי אייליש

בדומה לביצוע שלה לשיר Yesterday מטקס פרסי האוסקר, גם כאן אנו עדים להגשה רגועה ומלאת כבוד. עולה התחושה כי מדובר בניסיון מבוקר להגביר ולהרחיב את החשיפה של הזמרת בקרב קהלים מבוגרים יותר. האם זהו צעד נחוץ, על זה ניתן להתווכח – אלבום הפלטינה המצליח של בילי, 'When We All Fall Asleep, Where Do We Go?', זכה לביקורות מפרגנות מכל קצוות החברה, גם כאלה שבדרך כלל לא מוצאים עניין רב במוזיקה הפונה לילדות צעירות ומתבגרות – מכל מקום, הסאונד האלקטרוני המשובש השולט באלבום מפנה את מקומו עבור תזמור קלאסי בהרבה, וגם מתהדר בהרבה אזכורים לזיכיון הקולנועי המצליח.

השיר מתעל שיר אחר, גם הוא מקנון השירים של בונד – "יהלומים הם לנצח" – הקשיבו לסולו הגיטרה הייחודי. על אף זאת, אייליש מצליחה להטביע את חותמה וזהותה בשיר החדש. הנטייה של האומנים, אם לשפוט על פי ביצועי עבר, היא "לצעוק" ולספק הופעה קולית בומבסטית, כאילו הם חולקים כבוד לזמרת בונד המפורסמת מכולם: שירלי באסי שמוכרת בזכות דברים שונים, כשעידון לבטח אינו אחד מהם. מצד שני, אייליש ממשיכה לספק סאונד רדוף ופגיע.

הופעתה הקולית תואמת את מילות השיר. הימים בהם שירי בונד היו מלאים לעייפה עם כפלי לשון, כאלה הנוגעים לאונו של הסוכן החשאי – ימים אלה חלפו להם.

No Time To Die, עם זאת, משקף בחוכמה את ג'יימס בונד כפי שמגלם אותו השחקן דניאל קרייג – אפל, מבודד ומיוסר, מתחת למעטפת הרגועה – בעזרת הופעה קולית ייחודית המזוהה עם הזמרת המצליחה.

 

 האזינו לשיר הנושא

אין ספק, שיר הנושא מתוך הסרט הוא תוספת מכובדת לקנון השירים המצליח.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE