הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר ארבעה עשורים: מדונה, מלכת הפופ הבלתי מעורערת, לא עוצרת לרגע וגם לא מתנצלת
עם זוגיות חדשה ובעיצומו של סיבוב הופעות עולמי מצליח, אגדת המוזיקה לא יורדת מן הכותרות. אז מה היא עושה בימים אלה וגם, איך לא, לאן מועדות פניה?

מדונה לא צריכה שום הצגה או הכרות, הסיבה – מדובר בדמות מפתח בתעשייה, זה כבר ארבעה דורות, עבור מעריצי פופ מושבעים. מועדון המעריצים, או הפאנדום, של הזמרת הוא ביתם של מעריצים מכל הגילאים, המינים ומכל קצוות הגלובוס. היא אגדה חיה, ולא נראה כי המגה-סטאר מתכננת להאט את הקצב, לפחות לא בזמן הקרוב. עם זוגיות חדשה ובעיצומו של סיבוב הופעות עולמי מצליח, מדונה לא יורדת מן הכותרות.

למדונה אורח חיים פעיל למדי, כפי שיתחוור לכם בדקות הקרובות. אז מה עושה מדונה בימים אלה וגם, איך לא, לאן מועדות פניה? המשיכו לקרוא:

  1. היא מרגלת

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מדונה מומחית גדולה בלהמציא עצמה מחדש. למעשה, היא עשתה זאת פעמים רבות במהלך הקריירה ההיסטורית שלה. גם הפעם, לרגל צאת אלבומה האחרון, היא עושה זאת שוב וקוראת לפרסונה החדשה שלה – מאדאם X. כשנשאלה לזהותה של המאדאם החדשה, מדונה הסבירה – "היא מרגלת, היא סוכנת חשאית, היא מטיילת בעולם, היא משנה את זהותה... היא ישנה עם עין פקוחה ומשוטטת במהלך היום כשרטייה לעינה". מעניין...

 

  1. היא במערכת יחסים

 

עם בחור בן 23, ליתר דיוק! אבל, היא לא מקשיבה למלעיזים וממשיכה לנופף באושרה ברשתות החברתיות השונות, אף לאחרונה שיתפה המרגלת תמונה משותפת עם אהובה, אלאמאליק וויליאמס בן ה-26, עת שהו השניים בנופש משפחתי.

 

  1. היא אמא לשישה ילדים

למקרה שתהיתם כמה ילדים יש למלכת הפופ – התשובה היא 6, יחד עם התוספת החדשה למשפחה, התאומות סטלה ואסתר. הן מצטרפות לדיויד בנדה, מרסי ג'יימס (מאומצים שניהם), רוקו ריצ'י ולורדס ליאון הבכורה.

 

  1. היא עדיין כובשת את פסגת המצעדים

 

הסינגל החדש, 'I Rise' מאלבומה האחרון, כבש את המקום הראשון במצעד להיטי הדאנס של מגזין בילבורד. זהו הלהיט, ה-48 במספר, שזיכה את מדונה בהישג המכובד. יש לנו הרגשה שהיא תמשיך לעשות מוזיקה, כל עוד היא תבחר לעשות זאת; ואנו כלל לא מתלוננים! המשיכי כך!

 

  1. היא זכתה בפרס GLAAD (הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה)

 

מזה שנים רבות, מדונה היא אחת התומכות הנלהבות ביותר של קהילת הלהט"ב, והליגה בפרט. פועלה המבורך וארוך השנים זיכה אותה בפרס ה-'Advocate for Change Award'. היא האדם השני שזכה לכבוד הגדול אחרי נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון.

למעשה, הסינגל החדש חוגג 50 שנות גאווה. ('I Rise')

 

  1. היא לא הולכת להתנהג "בהתאם לגילה"

 

בשנה שעברה, מדונה הייתה המוזה של כתבת פרופיל שהתפרסמה בעיתון הניו יורק טיימס, כתבה שהיא לא ממש אהבה. למה? לתחושתה, הכתבה התמקדה בגילה יתר על המידה וגרמה לה להרגיש תחת מתקפה. מדונה היא ההוכחה לאמיתה - "גיל הוא רק מספר".

מדונה: "תפסיקו לחשוב, פשוט תחיו את חייכם, אל תתנו לתכתיבי החברה להשפיע עליכם ולגרום לכם להרגיש משהו מסוים לגבי הגיל שלכם, או מה שזה לא יהיה שאתם אמורים לעשות".

 

  1. היא עדיין מתאמנת, הרבה

 

לא ממש מפתיע, בהתחשב למראה החטוב שלה. מדונה זוקפת את מצבה הגופני המעולה ורמות האנרגיה שלה לאימונים משתנים ש"הולמים במערכת". מדונה היא גם חסידה של אימוני יוגה וריצה. שלא לדבר על סיבוביי הופעות אנרגטיים במיוחד!

 

  1. יש לה עתיד בשוק הנדל"ן

 

למרות הבעיות שידעה מדונה בעבר, בתחום זה ממש, מעונה בניו יורק עדיין לוקח את כל הקופה. לאחרונה, מדונה הציעה לזוג המלכותי, הארי ומייגן, להתגורר בביתה, שבהחלט עונה על כל הדרישות המלכותיות.

 

  1. באמתחתה 10 שיאי גינס

 

מה שלא תאמרו על הזמרת המצליחה, מדונה היא אומנית אגדתית שלפני שמה מתווספים שלל תארים, בהם זכתה במהלך קריירה ענפה ומצליחה. בין שיאיה – סיבוב ההופעות (לזמרת) הרווחי ביותר, ומספר להיטי 'Top 40' הגבוה ביותר (לזמרת).

 

  1. היא פעילה פוליטית

 

הקשיבו ביתר שאת לשירי האלבום 'Madame X', או צפו באחת מהופעותיה. מדונה אף פעם לא שמרה את דעותיה לעצמה והיא חולקת אותם בכל הזדמנות שנקרית בדרכה.

 

  1. בתה דולקת בעקבותיה

 

לורדס, בתה הבכורה, היא כבר אישה צעירה, שבדומה לצעירים רבים כמוה, עדיין מחפשת את מקומה בעולם. נראה שלורדס מצאה את מקומה בתעשייה - רק לאחרונה הלכה היפיפה על מסלול הדוגמנית, בפעם הראשונה, במהלך שבוע האופנה בניו יורק. מדונה לאחרונה השתפכה כשדיברה על בתה הבכורה – "אני ירוקה מקנאה בגלל שהיא מדהימה בכל מה שהיא עושה – היא רקדנית מדהימה, שחקנית מעולה, היא מנגנת יפיפה על פסנתר – היא בורכה יותר ממני ב'מחלקת הכישרון'".

 

  1. סיבוב ההופעות 'Madame X' בעיצומו

 

אף אחד לא יכול לעמוד בדרכה של מדונה כשהיא בעקבות דבר בו היא חפצה; למרות שמדובר באולמות קטנים יותר (לעומת אצטדיונים), סיבוב ההופעות לבטח קדחתני ומעייף. הסיבוב הנוכחי כולל 81 הופעות, היא אף ביטלה מספר תאריכים בעקבות פציעות שונות הקשורות ללוח הזמנים העמוס והאופי האנרגטי של המופע.

 

  1. יש לה מעגל חברים חזק

 

מעמדה הרם של מדונה, לאו דווקא, פירושו חברויות אמיתיות וארוכות שנים. עם זאת, ולמרבה המזל, מדונה בורכה בכמה חברות קרובות, כאלה שגם מגנות עליה במקרה הצורך. קחו לדוגמא את דבי מזר, השחקנית היהודייה הגנה על החברה הטובה שלה למול הביקורת שחטפה בעקבות מערכת היחסים שלה עם וויליאמס, רקדן ליווי הצעיר ממנה בכמה עשורים.

 

  1. היא מנהלת אורח חיים בריא

 

מדונה הפכה את המקרוביוטיקה, שיטת תזונה צמחונית מיוחדת, לדבר שבשגרה. זה קרה אך לפני מספר שנים, אך גם היום, מדונה חולקת ומספרת בכל הזדמנות על היתרונות הבריאותיים אותם היא חווה, ולהם היא עדה, בזכות דיאטה המבוססת על טבעונות וצמחונות. מה שהיא לא אוכלת, עושה רושם שזה עובד בשבילה מעל למצופה! תאכלו את הירוקים שלכם, בבקשה!

 

  1. היא חוזרת לארצות הברית לצמיתות, אולי

 

לאחר שהיא ומשפחה עשו רילוקיישן לליסבון, פורטוגל, בשנת 2017, נראה שמדונה מוכנה לשוב לגבולותינו. כאמור, הזמרת נמצאת בימים אלה בעיצומו של סיבוב הופעות עולמי מפרך, ולא ממש ידוע היכן היא ומשפחתה יגורו לכשהוא יסתיים. עיתוני הבידור השונים דיווחו מכבר שמדונה 'נטשה' את הבית המשפחה המפואר ששכרה בליסבון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE