הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שווה צפייה בנטפליקס: הסדרות והסרטים החמים ביותר שיראו אור בחודש מרץ
אל לכם לפספס - הצעקה האחרונה בתחום הסרטים, סדרות טלוויזיה חדשות וגם כאלה שחוזרות לעונות חדשות במסגרת שירות הסטרימינג של נטפליקס, במהלך חודש מרץ הבא עלינו לטובה

הצעקה האחרונה בתחום הסרטים, סדרות טלוויזיה חדשות, וגם כאלה שחוזרות לעונות חדשות במסגרת שירות הסטרימינג של נטפליקס, במהלך חודש מרץ הבא עלינו לטובה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צפו לסדרות שזכו לשבחים רבים – עונה שלישית לסדרות 'Ozark' ו-'On My Block', וכן עונה שניה לסדרות 'Ugly Delicious' ו-'Dirty Money'.

בנוסף, הנה כמה מהכוכבים שהולכים לברך את המרקע שלכם בחודש מרץ – אוקטביה ספנסר בסדרה ' Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker'; מארק וולברג בסרט ' Spenser Confidential', וגם איימי רייאן וגבריאל בְּרן שמככבים ב-' Lost Girls'. אם בא לכם דווקא לצחוק, אל תפספסו את הספיישלים הקומיים של השירות הפופולארי: ' Marc Maron: End Times Fun',  ' Taylor Tomlinson: Quarter-Life Crisis', ' Bert Kreischer: Hey Big Boy', ולסיום – ' Ladies Up', בכיכובן של קומיקאיות וסטנדאפיסטיות עולות מהודו.

 

CASTLEVANIA: SEASON 3 – 2019 (אנימציה)

תיאור: בלמונט וסייפה משתכנים בכפר מלא סודות אפלים. אלוקארד לוקח תחת חסותו שניים ממוקיריו; אייזק מצידו יוצא למסע חיפוש אחר הקטור.

 

תאריך הפרמיירה: 3 במרץ, 2020

 

SPENSER CONFIDENTIAL – 2020

תיאור: רק שוחרר מבית הסוהר וכבר במסע אחר חשיפת האמת מאחורי מקרה רצח מכוער, ספנסר נשאב חזרה לעולמה התחתון של העיר בוסטון. סרט זה מבוסס על סדרת הספרים המצליחה ומככב בו מארק וולברג.

 

תאריך הפרמיירה: 6 במרץ, 2020

 

LOST GIRLS – 2020

מסע חיפושים של אמא אחר בנותיה הנעדרות פותח תיבת פנדורה – שורה של מקרי רצח שלא פוענחו – בדרמה המבוססת על סיפור אמיתי. מככבים בסרט איימי רייאן וגבריאל ברן.

 

תאריך הפרמיירה: 13 במרץ, 2020

 

SELF MADE: INSPIRED BY THE LIFE OF MADAM C.J. WALKER: MINISERIES – 2020

תיאור: מבוססת על סיפורה האמיתי והיוצא מן הכלל של מאדאם סי.ג'יי וולקר, המיליונרית (בזכות עצמה) האפרו-אמריקנית הראשונה. את וולקר מגלמת השחקנית המצליחה, אוקטביה ספנסר.

 

תאריך הפרמיירה: 20 במרץ, 2020

 

OZARK: SEASON 3 – 2020

6 חודשים לאחר סיום העונה השנייה, הקזינו פתוח לעסקים, אך מרטי (ג'ייסון בייטמן) ווונדי עדיין נלחמים על השליטה בגורל המשפחה. מרטי מעונין לשמור על הסטטוס-קוו, כשמנגד וונדי, בסיועם של הלן ועומר נבארו (ראש קרטל הסמים), זוממת להביא דווקא להתרחבות. אלא שכשאחיה של וונדי מגיע לעיר, חייהם של כולם נקלעים לכאוס מוחלט.

 

תאריך הפרמיירה: 27 במרץ, 2020

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE