הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני לא מצפה לקבל את הכסף בחזרה"
אימייל זדוני שנשלח כחלק מהונאה מקוונת הוליך שולל את מנהלת החשבונות של אשת העסקים וכוכבת ריאליטי ההשקעות, ברברה קורקורן, שהעבירה את סכום העתק לטובת כביכול עסקת נדל"ן שלא הייתה. עד שנחשפה התרמית, זה כבר היה מאוחר מידי

אשת עסקים וכוכבת סדרת ריאליטי המשקיעים SHARK TANK (המקור לגרסה הישראלית "הכרישים"), חשפה כי נפלה קורבן להונאת רשת במהלכה נעקצו ממנה מאות אלפי דולרים.

388,700 דולר נגנבו מברברה קורקורן, שסיפרה לכלי התקשורת על השתלשלות העניינים. לדבריה, מנהלת החשבונות שלה קיבלה הודעת אימייל, לכאורה באישורה הנוגעת להעברת כספים עבור עסקת נדל"ן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זו הייתה חשבונית שכאילו נשלחה על ידי העוזרת האישי שלי, אשר אישרה תשלום לשיפוץ נכנס. זה לא עורר שום חשד מכוון שאני משקיעה בנדל"ן המון כסף", סיפרה קורקורן.

מנהלת החשבונות העבירה את הכסף במהרה לנוכל, כשהיא אינה יודעת שלא באמת מדובר בעוזרת האישית. עד שהתגלתה התרמית, זה כבר היה מאוחר מידי.

 

ברברה קורקורן (יושבת משמאל) לצד שאר עמיתיה לריאליטי ההשקעות

"הפרט אליו איש לא שם לב הוא שאות אחת הייתה שונה בכתובת האימייל המזוייפת שיצרו הנוכלים אל מול המקורית של העוזרת שלי", הוסיפה אשת העסקים.

ההונאה נתגלתה רק לאחר שמנהלת החשבונות שלחה לעוזרת האישית הודעה נוספת בנושא ואז נחשף העניין.

"אני לא מצפה לקבל את הכסף בחזרה", סיכמה קורקורן את הפרשה. אשת העסקים בת ה-70 מכרה את חברת הנדל"ן שלה בשנת 2001 עבור 66 מיליון דולר והיא משתתפת בריאליטי ההשקעות משנת 2009. הונה מוערך כיום סביב 80 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE