הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחים לנדל"ן בלאס וגאס חושפים: זה המועד שבו תקבלו הכי הרבה כסף על ביתכם
בדומה ל-17 ערים גדולות נוספות, בעלי הנכס בלאס וגאס עשויים לקבל הצעות עם סכומים גבוהים מהנדרש בתחילת חודש מאי. כלכלן באתר זילו מסביר: "אם אתם לא תלויים בגורמים כמו שנת לימודים, אתם יכולים לצאת מהעסקה עם אלפי דולרים נוספים"

דו"ח חדש שנכתב על ידי אתר הנדל"ן זילו (Zillow), טוען כי מכירת בית בלאס וגאס החל מחודש מאי, עשויה להניב רווח נוסף של אלפי דולרים עבור בעלי הנכס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית יוקרה שהוצע בשנה שעברה למכירה בלאס וגאס. צילום אילוסטרציה

"סימנים מקדימים לשנת 2020 מראים כי שוק הנדל"ן צפוי להיות צפוף באופן היסטורי", נכתב בדו"ח הנשען על דעת רוב הכלכלנים והאנליסטים בתחום שסבורים כי הביקוש לרכישת בתים יזנק משמעותית.

ההערכות הן שהזמן החציוני הנדרש ע"מ לסגור את העסקה יעמוד על כשבוע ימים, ובעלי הנכס צפויים לגרוף סכום של עד 2,700 דולרים נוספים, וזאת בהשוואה למכירה בחודשים פחות "חמים". לפי המומחים של זילו, מדובר בשיקול חיוני עבור מי שחושב על מכירת הבית: "בסן חוזה, קליפורניה, למשל, רווח נוסף של כ-2% תורגם לקרוב ל-25 אלף דולרים נוספים".

באופן מפתיע, התקופה המומלצת למכירת הבית (חודש מאי) רלוונטית לא רק בלאס וגאס, אלא ב-17 מתוך 35 הערים הגדולות בארה"ב.

 

בקרוב השלטים הללו יופיעו ברחבי לאס וגאס (צילום: זילו)

ג'ף זאקר, כלכלן בחברת הנדל"ן המובילה, הסביר את התופעה: "יש מקרים שבהם מועד המעבר לבית חדש הוא צעד נחוץ בשל גורמים חיצוניים, למשל מעבר לעבודה חדשה או תיאום עם לוח השנה של הלימודים. אבל מי שאינו תלוי במסגרת זמנים מסוימת יתקשה למצוא הצעות טובות יותר מאשר אלה שיתקבלו בתחיל מאי", הוא אמר.

עוד המליץ זאקר כי מי שמעוניין לנצל את הביקוש הגבוה במועד זה צריך לוודא שהבית מפורסם באתרי הנדל"ן השונים כבר בסוף חודש אפריל. "הביקוש הוא דבר יחסית צפוי, כמו גאות ושפל. כלומר, בעל נכס יכול לתזמן את מועד המכירה לטובתו", הוא אמר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE