הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד: צילומים הכוללים תיעודי גופות קורבנות התרסקות המסוק בקלבסס הופצו בקרב שוטרי לוס אנג'לס
לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הדלפת התמונות שמתברר כי היוו נושא שיחה בקרב הראשונים להגיע למקום בו אירע האסון. התיעודים הקשים התגלו במכשיר טלפון של אחד מסגני השריף בעיר, ובהמשך עודכנו המשפחות בנוגע לעניין

סגנים במשרד שריף מחוז לוס אנג'לס שיתפו בינהם תמונות מתוך זירת אסון התרסקות המטוס בקלבסס מלפני חודש, אשר בו נהרגו כוכב הכדורסל לשעבר, קובי בראיינט, בתו ג'יאנה ושבעה אנשים נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הריסות המסוק בקלבסס. צילום: חדשות פוקס (לא מדובר בתמונות שהודלפו)

בתגובה לפניית עיתון הלוס אנג'לס טיימס, נמסר ממשרד השריף כי הנושא נבדק.

בשלב זה לא ידוע היקף התפוצה של הצילומים הכוללים ככל הנראה גם תיעודים של גופות הקורבנות, כמו גם מי אלו אשר אחראים להפצה. בנוסף עדיין לא ברור האם אנשי המשטרה הם שצילמו את התמונות הקשות או שקיבלו אותן ממקור אחר.

 

חוקרי מנהל התעופה בזירת האירוע. צילום: AP

אחד ממקורות הל.א טיימס מסר כי עניין התמונות היווה נושא שיחה מרכזי בקרב הראשונים להגיע לזירת האירוע, במהלך 48 השעות שלאחר האסון. לדברי המקור הוא ראה את אחת התמונה במכשיר הנייד של אחד מהשוטרים, במסגרת שכלל אינה קשורה לחקירת הפרשה.

 

שניים מקורבנות האסון: קובי וג'יאנה בראיינט 

כמו כן נודע כי בעקבות זאת, יצרה המשטרה קשר עם משפחות הקורבנות על מנת לידע אותן לגבי עניין זה. ג'וזף גיאקלונה, מרצה לנהלי משטרה אמר לכלי התקשורת כי הפצת תמונות שכאלו עם מקורות שאינם מוסמכים לראותן מהווה "חטא מוסרי בסיסי בקרב כוחות אכיפת החוק".

עיתון הטיימס מדווח כי במשך שנים נאבקים אנשי אכיפת החוק בלוס אנג'לס כנגד שיתוף ללא הרשאה של ראיות בהן מעורבים מפורסמים. בשנת 2009 פוטר שוטר ממשטרת לוס אנג'לס לאחר שהתגלה שהוא עמד מאחורי הדלפת תמונה של הזמרת ריאנה חבולה בעקבות הכאתה על ידי כריס בראון.

 

ונסה בראיינט בנאומה המרגש במהלך טקס האשכבה לקובי וג'יאנה בסטייפלס סנטר

בתחילת השבוע דווח כי אלמנתו של כוכב הכדורסל הגישה תביעה כנגד חברת המסוקים בגין גרימת מוות שלא כדין. עורכי דינה של ונסה בראיינט הגישו את התביעה כנגד Island Express Helicopters ו-Island Express Holding Corp בבית המשפט המחוזי של לוס אנג'לס. בתביעה טוענת בראיינט כי טייס המסוק, ארה זוביאן, "פעל מתוך רשלנות כאשר לא נקט בזהירות יתרה בעת הטיסה".

עוד נכתב כי "הרשלנות של זוביאן גרמה באופן ישיר למותו של קובי בראיינט, ו- Island Express Helicopters אחראית על מעשיו בכל המובנים". התובעים דורשים להעניש את ראשי החברה בהיבט הפלילי, וזאת בנוסף לדרישה לקבלת פיצוי כספי (הסכום לא צוין).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE