הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שווה צפייה: סרט האימה הקלאסי שכולנו מכירים זוכה לגרסה חדשה ועדכנית
המבקרים דווקא מפרגנים – מדובר בתסריט מבריק המתמודד עם מצבים ונושאים אל-זמניים, אשר בד בבד מספק כמות מספקת של פעולה. בחירה המעולה במוס הכריזמטית לתפקיד הראשי היא גאונות לשמה

פעם, לפני כמה שנים, אולפני יוניברסל תכננו ליצור "יקום אפל", שם קיוו האולפנים ליצור סרט המאחד את הנבלים הקלאסיים מהסרטים שכולנו מכירים. בדומה לסרטי מארוול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כרזת הסרט - 'הנעלם', בכיכובה של אליזבט מוס

למרבה הצער, בעקבות קבלת פנים פושרת לה זכה הסרט 'דרקולה ההתחלה' בשנת 2014 (Dracula Untold), האולפנים נאלצו לחזור לשולחן השרטוטים. 'המומיה', ששוחרר בשנת 2017 והכניס סכום זעום לאולפנים, שלא לדבר על הביקורות שלא היו כה אוהדות, בלשון המעטה - גרם לאולפנים לגנוז לחלוטין את הרעיון. הפתרון? היצמדות לסרטים עצמאיים, לפחות לעתיד הקרוב.

נקודה זו מביאה אותנו לסרט השבוע החדש, 'הנעלם' (Invisible Man), גרסה קצת שונה לרומן מאת הרברט ג'ורג' ולס, שמעביר את הפוקוס מהגיבור נושא שם הסרט לאישה בה הוא מתעלל. אליזבט מוס היא האישה האמורה, ארכיטקטית במקצועה שלכודה בתוך מערכת יחסים פוגענית עם מדען מבריק אך שתלטן, ושסוף סוף אזרה מספיק אומץ כדי לברוח. לימים היא תגלה כי האקס שלה כבר לא בין החיים. או שמא הוא? האם הוא זה שאורב לה מבעד לצללים ונושף בעורפה? ואם כן, מי יאמין לה?

המבקרים דווקא מפרגנים – מדובר בתסריט מבריק המתמודד עם מצבים ונושאים אל-זמניים, אשר בד בבד מספק כמות מספקת של פעולה. בחירה המעולה במוס הכריזמטית לתפקיד הראשי היא גאונות לשמה.

 

משחק ממגנט - אליזבת מוס

היקום האפל אולי כבר איננו עוד, אך יחד עם זאת, אם ביוניברסל ימשיכו בקצב הזה, עם סרטים איכותיים ומהנים דוגמת סרט זה ששוחרר השבוע – הם ללא ספק בדרך הנכונה.

 

צפו בקדימון הרשמי:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE