הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רובי סער, אקדחים ו-20 אלף כדורים: עובד UPS תכנן אירוע ירי המוני בקליפורניה
מידע שהגיע לידי המשטרה בצפון קליפורניה הובילה את החוקרים לעצור עובד בחברת המשלוחים. אחרי מרדף קצר, החוקרים פשטו על ביתו ומצאו בו 5 רובי סער, אקדחים, אפוד מגן וכמות עצומה של תחמושת. לפי ההערכות, אירוע הירי היה אמור להתבצע היום

תושב קליפורניה המועסק בחברת המשלוחים הבינלאומית UPS נעצר השבוע בחשד שתכנן לבצע אירוע ירי המוני, כך על פי המשטרה בעיר סאניווייל, הסמוכה לסן חוזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כלי הנשק, התחמושת ועוד שנמצאו בביתו של החשוד (צילום: משטרת סאניוויל)

 

בחיפוש שנערך בביתו של תומאס אנדרוס בן ה-32 נמצאו רובי סער, שריון גוף ו-20 אלף כדורים. הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין שלל עבירות חמורות, החל מנהיגה תחת השפעת אלכוהול, ניסיון לברוח מהמשטרה והחזקת כלי נשק באופן לא חוקי.

חוקרי המשטרה סיפרו כי מידע הועבר אליהם בשעות הבוקר של יום ראשון, לפיו בכוונת אנדרוס לבצע אירוע ירי המוני במרכז המשלוחים של UPS, ועל כן התקבלה החלטה לעצור אותו באופן מיידי. רכבו אותר בסביבות השעה 11:00 בלילה בכביש המהיר 101, אולם הוא סירב לעצור ומרדף התנהל אחריו.

אחרי שהצליחו לעצור את אנדרוס, חוקרי המשטרה ביצעו את החיפוש בביתו ושם מצאו את אלפי הכדורים, מחסניות מיוחדות בעלות קיבולת גבוהה, חמישה רובי סער, רובה שוטגאן, שלושה אקדחים, אפוד מגן ועוד.

 

החשוד, תומאס אנדרוס, לצד מרכז המשלוחים של UPS שבו רצה לבצע את אירוע הירי ההמוני (צילום: משטרת סאניוויל / גוגל מפות)

 

עוד סיפרו חוקרי המשטרה כי הציוד "הוכן והונח בצורה מסודרת ליד הדלת", דבר שגורם להם להאמין שאירוע הירי היה אמור לקרות היום.

בית המשפט במחוז סנטה קלרה קבע לאנדרוס שחרור בערבות בסך 500 אלף דולרים, אך נכון להיום הוא טרם הצליח לגייס את הסכום ועל כן נותר במעצר. מחר (רביעי) הוא יובא לראשונה בפני שופט, שם התביעה תקריא את כתב האישום החמור שהוגש כנגד אנדרוס.

ב-UPS אישרו את הדיווחים ואמרו שהם משתפים פעולה עם חקירת המשטרה, אולם בחברה סירבו למסור מעבר לכך בטענה כי מדובר בחקירה פעילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE