הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגן שר הבריאות: שימוש במסכות פנים מגביר סיכון ההידבקות בנגיף הקורונה
שימוש במסכות פנים במטרה להתגונן מפני נגיף הקורונה ככל הנראה עושה יותר נזק ומגביר את סיכון ההידבקות, באם השימוש אינו נעשה כראוי

אנשים העושים שימוש במסכות פנים במטרה להגן על עצמם מפני נגיף הקורונה כנראה שעושים יותר נזק, ומגבירים את סיכון ההידבקות במקרה בו השימוש אינו נעשה כראוי, מסר ד"ר ג'רום אדמס, סגן שר הבריאות האמריקני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסכות פנים - יותר נזק מאשר הגנה

כצפוי, לאור ההיסטריה העצומה שיצר הנגיף, מכירות המסכות אשר נחשבות לאמצעי הגנה, הרקיעו שחקים.

"אנשים שלא יודעים כיצד לחבוש את המסכות כראוי נוטים לגעת הרבה בפניהם, דבר שכמובן מגדיל את התפשטות הווירוס", מזהיר ד"ר ג'רום אדמס.

אדמס מאשר כי קיימת עליה במספר המקרים בארה"ב, לרבות חולים שנדבקו בנגיף באופן אורגני. קרי, אנשים שלאו דווקא ביקרו באזורים בהם הווירוס תופס תאוצה.

"חשוב שתדעו שבאמריקה, לפחות כרגע, הסיכון עודנו נמוך. יש דברים שאנשים יכולים לעשות בכדי להישאר בטוחים. קיימים דברים אשר מומלץ לא לעשותם, אחד מהם הוא קניית מסכות", הוא אומר.

אדמס, באמצעות טוויטר, עותר בפני אנשים לחדול ולהפסיק לרכוש מסכות פנים, שחלילה לא ייווצר מצב בו קיים מחסור עבור אנשי מקצוע האמונים על הצלת חיים. נוסף על כך, הוא שוב מפציר בכולנו להתרחק מאנשים חולים, לוודא כי אנו שוטפים ידיים לעיתים תכופות ולהימנע ממגע בפנים, לרבות עיניים, אף ופה; זאת במטרה להאט ולמנוע את התפשטות הנגיף.

 

וירוס הקורונה

ערב הודעתו של סגן שר הבריאות, יותר משני תריסר מקרים חדשים של נגיף הקורונה התגלו בארה"ב.

בד בבד, מומחים מזהירים כי וירוס הקורונה ככל הנראה מתפשט בצפון ארה"ב מזה כמה שבועות וללא פיקוח. הם טוענים כי תגובת הממשלה אינה הולמת וכי הווירוס, עושה רושם, היה תחת אפנו כבר שבועות בלי שלאף אחד מאיתנו היה מושג.

 

ביקוש מרקיע שחקים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE