הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גם הפחתת הריבית לא עזרה: צניחה חופשית נוספת בוול סטריט
אם אתמול עוד היה נדמה כי התקופה הקשה בבורסה חלפה, הרי שהיום כבר ברור לכולם כי נגיף הקורונה ישפיע באופן קיצוני על כלכלת ארה"ב. הבוקר הבנק הפדרלי עוד ניסה לצמצם את הנזק עם הפחתת הריבית בחצי אחוז

טלטלה נוספת עברה היום (שלישי) על הבורסה בניו יורק, על אף שהבנק הפדרלי ("פדרל ריזרב") הודיע במפתיע על הפחתת הריבית בחצי אחוז, וזאת במטרה לבודד את כלכלת ארה"ב מהשפעות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, מניות ומדדים חשובים ספגו מכה קשה בשבוע שעבר בעקבות ההבנה שחברות רבות צפויות לפספס את התחזיות שלהן בשל התפרצות נגיף הקורונה. כך למשל, מדד ה-S&P500 ירד ב-11.5% במהלך חמשת ימי המסחר. צניחה גדולה יותר נרשמה במדד הדאו ג'ונס, שאיבד 12.4% ורשם את יומו הגרוע בהיסטוריה ביום חמישי.

אתמול עוד הייתה תחושה שהירידות מאחורינו, והמסחר נפתח ברגל ימין, ועם סיומו בשעה 4:00 אחה"צ (שעון חוף מזרחי, 1:00 בצהריים שחמ"ע) מדד הדאו ג'ונס עלה ב-5.1%, או 1,294 נקודות. מבחינת נקודות, מדובר בתוספת היומית הגדולה ביותר בתולדות המדד, ומבחינת האחוזים מדובר ביומו הטוב ביותר מאז מרץ 2009. גם מדד ה-S&P500 עלה ב-4.6% ומדד הנאסד"ק עלה ב-4.5%, כך ששלושת המדדים החשובים נמצאים פחות מ-10% מערך השיא שלהם.

המסחר הסתיים היום עם ירידה של 786 נקודות במדד הדאו ג'ונס, אך מדובר ברע במיעוטו, שכן בשלב מסוים הדאו איבד 997 נקודות. אתמול היה יומו הטוב ביותר של מדד ה-S&P500 בשנתיים האחרונות, אך היום המדד ירד ב-2.81% ל-3,003.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE