הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפשר להגיד מזל טוב?: השמועות לגבי הריונה של מיילי סיירוס מסרבות להיעלם
קודי סימפסון מתייחס לשמועות על בת זוגו, מיילי סיירוס בת ה-27; הזמר והדוגמן בן ה-23 מגיב על הריונה של סיירוס, איתה החל לצאת בחודש אוקטובר 2019

קודי סימפסון מתייחס לשמועות על בת זוגו, מיילי סיירוס בת ה-27. הזמר והדוגמן בן ה-23 מגיב על הריונה של סיירוס, איתה החל לצאת בחודש אוקטובר 2019.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חכו בסבלנות - קודי סימפסון ומיילי סיירוס

"כן, אני בהריון כבר שנים עושה רושם," סימפסון פוצח, לפני שסיפר כיצד הוא מתמודד עם הדיון הבלתי פוסק בחייו הפרטיים.

"אתה חייב לקחת את זה בקלילות," הוא אומר. "מה שאני מנסה לעשות הוא להתמקד בעבודה שלי ובדברים שחשובים לי – בשבילי זה העובדה שלי והמוזיקה שלי. השאר הוא רק נספח. זה הכל חלק מזה. אתה חייב להיות סבבה עם זה".

סיירוס, גם היא, נאלצה מכבר להתמודד עם שמועות בנוגע להריון, זה קרה בפעם האחרונה בחודש ינואר 2019, כשהיא ובעלה לשעבר ליאם המסוורת האוסטרלי נאלצו להתמודד עם שמועות דומות. במקרה ההוא, מיילי צייצה הכחשה והפריכה את השמועות העיקשות; היא גם הוסיפה תמונה של בטנה לראיה.

"אני לא מצפה, אבל זה נהדר לשמוע שכולם 'שמחים בשבילנו'... אנחנו גם שמחים בשבילנו! מצפה לפרק החדש בחיינו... עכשיו, האם כולם יכולים לעזוב אותי במנוחה?", סיירוס כתבה.

 

דיי מתאימים, בסך הכל

בשנת 2017, סיירוס נאלצה להתמודד עם אותן שמועות, בעקבות שיתוף תמונה בה בטנה של הזמרת נראתה טיפה מלאה – אז הגיבה הכוכבת ואמרה שהשמועות 'חצופות' ושהסיבה למראה הנפוח הוא 'הרבה מאוד הודו (עשוי מטופו)'.

 

האזינו לשיר שכתב סימפסון על אהובתו:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE