הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחה מוואלי לוס אנג'לס אובחנה כנשאית קורונה: בנם החולה מאושפז בטרזנה
הארבעה חזרו לאחרונה מחופשת סקי באיטליה, המהווה את מוקד התפרצות הנגיף הגדולה ביותר באירופה, כאשר לדברי האם, הם כלל לא היו מודעים לכך. לאחר שחשו ברגע בזמן הנופש, הם נבדקו בשדה התעופה LAX, שם אושר כי חלו בווירוס

שלושה בני משפחה מוואלי לוס אנג'לס, אם, אב ובנם, נמצאים בבידוד לאחר שאובחן כי הם נושאים את נגיף הקורונה. כמו כן, בן נוסף, הסובל ממחלות רקע, מאושפז במרכז הרפואי פרובידנס בטרזנה.

לדברי אם המשפחה, פאם אנג'ל, הם חזרו לאחרונה מחופשת סקי באיטליה. "הוא אינו יכול לדבר מבלי להשתעל ומרגיש כאילו יש ערימת לבנים מונחת על חזהו. הוא אינו אוכל", היא סיפרה לחדשות סי.בי.אס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המרכז הרפואי פרובידנס בטרזנה

עוד הוסיפה כי בזמן שהיו בחופשת הסקי במדינה מוכת ההתפרצות (בה מספר הנדבקים הוא סביב 4,000 עם יותר מ-100 קורבנות), חשו ברע וכשחזרו ללוס אנג'לס, אובחנו כנשאים בבדיקה שנערכה להם בשדה התעופה. אנג'ל אמרה שהם כלל לא היו מודעים למתרחש באיטליה, "כל הדיווחים דיברו על אסיה ובתוכה סין, לא ראינו שום מידע לגבי אזורים אחרים".

ארבעת בני המשפחה מהווים חלק מששת נשאי הנגיף אשר עליהם דיווחו הרשויות במחוז לוס אנג'לס כאשר הכריזו אתמול על מצב חירום רפואי, לאחר שמספר מקרי הקורונה במחוז הגיע ל-7.

שלשום אישר המרכז הרפואי קייזר פרמננט במערב לוס אנג'לס, מקרה הידבקות במחוז של אדם אשר נמצא לפי לשון ההודעה, תחת פיקוח הצוות הרפואי בזמן שהוא שוהה בבידוד בביתו ומטופל במרפאות חוץ.

לדברי נציגי המוסד הרפואי, הם נמצאים בקשר רציף עם המטופל ועוקבים אחר מצבו הרפואי. "אנו מתרכזים בנתינת טיפול רפואי הולם תוך הבטחת שלומם של אנשי הצוות הרפואי", מסר דובר קייזר.

 

ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גראסטי, במהלך מסיבת העיתונאים אתמול, בה הוכרז על מצב חירום במחוז 

מאוחר יותר אתמול, גם מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם הכריז על מצב חירום בכל המדינה בעקבות מה שהוגדר כהתפשטות המחלה, אשר הכתה ב-12 מחוזות בקליפורניה והביאה עד להידבקותם של לפחות 53 תושבים מתוך סך 158 עד עתה ברחבי ארה"ב.

בנוסף דווח אמש על מקרה המוות הראשון בקליפורניה - גבר בן 71, תושב מחוז פלאסר, הסמוך לסקרמנטו, שבצפון המדינה. הוא חזר לאחרונה לארה"ב מטיול קרוז בספינה וסבל ממחלות רקע.

בכך עלה מניין הקורבנות ברחבי ארה"ב ל-11 כאשר כל השאר הם תושבי מדינת וושינגטון שגם כן, בחוף המערבי.

 

ספינת "פרינסס קרוז" בצילום מהחודש שעבר

באותה מסיבת העיתונאים, דיווח ניוסאם כי ספינת קרוז בה שהה הקורבן, אשר אמורה הייתה לשוב לסן פרנסיסקו חשודה כעת כנושאת את נגיף הקורונה לאחר ש-11 נוסעים ו-10 אנשי צוות פיתחו לדברי המושל, סימפטומים של המחלה. 

2,500 איש נמצאים על כלי השייט שכעת עוגן בסמוך למימי המפרץ ובשלב זה נאסרה כניסתו. למעלה ממחצית מהנוסעים היו בקרוז הראשון בו גם נכח הקורבן אשר חזר בסיומו לביתו. הם המשיכו לקרוז הנוכחי.

מושל קליפורניה מסר כי הורה למנוע את עגינתה של הספינה כמתוכנן על מנת לערוך בדיקות לשוהים בה על ידי המרכז האמריקאי לבקרת מחלות (CDC) שגם קיבל לידיו את רשימת הנוסעים שחזרו לביתם אחרי הקרוז הראשון במטרה ליצור עימם קשר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE