הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזל טוב: קייטי פרי ואורלנדו בלום מצפים לילד ראשון
היא מכריזה על החדשות הטובות בקליפ חדש ומפתיע, פרי מעלה סטורי בו היא מסבירה כיצד הסתירה בשבועות האחרונים את הבטן ההולכת וגדלה

קייטי פרי הודיעה שהיא והארוס אורלנדו בלום מצפים לילדם הראשון – הזמרת עושה זאת על ידי חשיפת הבטן ההריונית בווידאו קליפ החדש לסינגל "Never Worn White". עם שחרור הקליפ המפתיע, פרי מעלה סטורי בו היא מסבירה כיצד הסתירה בשבועות האחרונים את הבטן ההולכת וגדלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההורים לעתיד - אורלנדו בלום וקייטי פרי

פרי מצייצת בטוויטר לאחר ההכרזה, "אוי אלוקים, כל כך שמחה שאני לא צריכה להכניס יותר את הבטן," והוסיפה, "או להתהלך עם תיק יד מגודל".

קייטי כמובן מתכוונת לטקטיקה שלה אל מול צלמי הפפראצי החטטניים.

היא הודיעה לעוקביה בשידור חי באינסטגרם שהיא ובלום נרגשים לקראת הפרק החדש בחייהם. לבלום יש את פלין, בנו בן ה-9 מנישואיו הקודמים לדוגמנית מירנדה קר.

"אני מתרגשת, אנחנו מתרגשים ושמחים," כתבה פרי. "זה כנראה הסוד הכי ארוך שאי פעם שמרתי. חשבתי לחשוף אותו בדרך הכי טובה שיש – דרך המוזיקה".

 

עטיפת הסינגל החדש

היא הוסיפה שהייתה צריכה לעשות זאת עכשיו משום שהסתרת הבטן הלכה והפכה קשה ומאתגרת יותר: "הייתי חייבת לחשוף אותו באיזשהו שלב. זה היה די ברור".

בחודש פברואר, צוטט מקור מקורב לזוג ואמר, "קייטי מאטה את קצב הקריירה שלה השנה. [היא ובלום] רוצים להינשא להקים משפחה ויפה שעה אחת קודם".

פרי סיפרה על תכנון החתונה, בראיון חדש שפורסם בשבוע שעבר, היא אמרה שעבור הזוג חיי הנשואים חשובים יותר מטקס החתונה עצמו. "אני קוראת לעצמי 'בריידצ'ילה' לעומת 'בריידזילה'. אורלנדו ואני באותה דעה – לא מדובר רק במסיבה אלא באיחוד של שני אנשים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE