הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשויות הבריאות בלאס וגאס הודיעו על מקרה ראשון של קורונה בעיר
תושב העיר כבן 50 מאושפז בבידוד בבית חולים באזור לאס וגאס לאחר שבדיקה חשפה כי נדבק בווירוס. לפי מחלקת הבריאות של דרום נבאדה, האיש ביקר לאחרונה בוושינגטון ובטקסס, שתי מדינות שאליהן פונו אמריקאים מסין. בוושינגטון אף נרשם מקרה המוות הראשון בארה"ב שקשור לנגיף

גבר בשנות ה-50 לחייו מאושפז בבית חולים במחוז קלארק שבדרום נבאדה בשל הידבקות בנגיף הקורונה, כך מסרה מחלקת הבריאות של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחלקת הבריאות של דרום נבאדה (צילום: פייסבוק)

 

מדובר במקרה הוודאי הראשון של הווירוס בלאס וגאס ובנבאדה כולה. לפי הודעת מחלקת הבריאות, האיש נסע לאחרונה לטקסס ו-וושינגטון - שתי מדינות שאליהן פונו אמריקאים מאזור ווהאן - והוא סבל מבעיות רפואיות עוד בטרם החלה המגפה העולמית. כעת, הוא מאושפז באחד מבתי החולים בלאס וגאס כשהוא בבידוד. מצבו מוגדר כבינוני, ובהודעה הוסבר כי הוא סובל מקשיי נשימה בעקבות הידבקות בנגיף.

עוד הוסבר ע"י מחלקת הבריאות כי מטרתה לאתר את כל האנשים שבאו במגע עם הנדבק הטרי, וזאת במטרה לוודא שהנגיף לא ימשיך להתפשט במדינה. "מי שאולי נחשף לווירוס צריך להכניס את עצמו לבידוד עצמי בביתו", אמרו במחלקת הבריאות.

בנוסף, הוסבר כי "נגיף הקורונה אומנם מהווה איום בריאותי רציני, אך הסכנה המיידית לציבור הרחב במחוז ובארה"ב כולה נותרה נמוכה בשעה זו".

סטיב סיסולק, מושל המדינה, התייחס אף הוא למקרה הראשון של הנגיף במדינתו: "במשך שבועות נערכנו לתרחיש הזה, וננקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת לטפל בזה בצורה המקצועית והיעילה ביותר", כלשון ההודעה.

 

 

עד כה, בלאס וגאס חששו שמאות נשאי הנגיף גרים בעיר, אך אתמול דווח כי כלל הבדיקות שנשלחו למרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) חזרו עם תוצאות שליליות. כאמור, היום נרשם המקרה הראשון בעיר ובמדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE