הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פתחו יומנים: על הפקת ברודוואי המבוססת על שיריה של בריטני ספירס כבר שמעתם?
מפיקי המופע הציגו את קסט השחקנים/זמרים שעתידים לקחת חלק בהפקה העתידית – הפקה שתעסוק בסיפורם של הדמויות האהובות מסיפורי האגדות, לקבות סינדרלה, שלגייה וכו'

המחזמר המבוסס על שיריה של בריטני ספירס מצאה את האביר על הסוס הלבן, והוא לא אחר מג'סטין גוואריני, המוכר לרובנו מהעונה הראשונה וההיסטורית של תכנית הכישרונות 'אמריקן איידול', שם זכה הוא במקום השני והמכובד (קלי קלרקסון קטפה את המקום הראשון).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תופעת הפופ שפרצה לתועדתנו במהלך שנות ה-90 - בריטני ספירס

מפיקי המופע הציגו את קסט השחקנים/זמרים שעתידים לקחת חלק בהפקה העתידית – הפקה שתעסוק בסיפורם של הדמויות האהובות מסיפורי האגדות, לרבות סינדרלה, שלגייה וכו'.

בעקבות השתתפותו בתכנית הכישרונות המצליחה בעולם, גוואריני השתתף בחמש הפקות ברודוואי – 'וויקד', 'אמריקן אידיוט', 'וומאן און דה ורג' אוף איי נרביס ברייקדאון', רומאו ויוליה ו'אין טרנזיט'.

סיימון קלאוו מהסרט 'ארבע חתונות ולוויה' יקריין את ההצגה ששמה 'וואנס אפון איי וואן מור טיים' (Once Upon a One More Time), יחד עם שמות מוכרים אחרים; בריגה הילאן (סינדרלה) ומועמדת לפרס הטוני, השחקנית אמילי סקינר שתעזור בהפקתו.

המחזמר יעלה באופן מצומצם, תחילה באולם התיאטרון על שם ג'יימס אמ. נדרלנדר שבשיקגו ב-14 באפריל.

קיאון ומארי מדריד ידאגו לשילוב שיריה המוכרים של סנסציית הפופ – צפו לשמוע שירים כמו 'בייבי וואן מור טיים', 'אופס! איי דיד איט אגיין', 'סטרונגר' ו'לאקי'.

 

האביר על הסוס הלבן - ג'סטין גווארינני

"אני כל מתרגשת לקראת המחזמר המבוסס על שיריי – במיוחד כזה המתרחש בעולם קסום עם הדמויות עליהן גדלתי ושאותם אני אוהבת," אמרה בריטני ספירס בהצהרה. "זהו חלום שמתגשם".

 

צפו בקלים שעשה היסטוריה:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE