הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על 'קוויבי' כבר שמעתם?: שירות תוכן חדש עולה בקרוב לאוויר; ויש גם נציגות ישראלית
השירות מתכנן להשיק 175 תוכניות במהלך שנת פעילותו הראשונה. מחיר השירות: $5 לחודש בעבור שירות התוכן, כולל פרסומות; $8 לחודש יקנו לכם גישה לתוכן ללא פרסומות

שירות התוכן החדש, 'קוויבי' (Quibi), יושק בחודש אפריל, מלווה ביותר מ-150 סדרות ותוכניות חדשות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קוויבי - Quibi

הפלטפורמה הסלולרית תשיק תחילה 50 תוכניות, לרבות תוכניות אירוח, חדשות, ספורט ועוד, ב-6 באפריל 2020.

ליאם המסוורת', סופי טרנר ו'צ'אנס דה ראפר' הם אך חלק מרשימה ארוכה של כוכבים המצטרפים לשירות התוכן העתידי.

השירות מתכנן להשיק 175 תוכניות במהלך שנת פעילותו הראשונה. מחיר השירות: $5 לחודש בעבור שירות התוכן, כולל פרסומות; $8 לחודש יקנו לכם גישה לתוכן ללא פרסומות. נוסף על כך, תקופת התנסות ראשונית וחינמית בת שלושה חודשים תהיה זמינה גם כן, עבור משתמשים שיירשמו לפני ההשקה.

 

רשימת תוכניות (מבוימות):

'לשרוד' (Survive) – סופי טרנר (משחקי הכס) וקורי הוקינס (24: לגאסי) מגלמים את שני השורדים האחרונים בהתרסקות מטוס. עליהם למצוא את הדרך חזרה מתוך אזור מרוחק ופראי.

 

'המשחק המסוכן ביותר' (Most Dangerous Game) – ליאם המסוורת' מגלם חולה סופני אשר, במטרה לכלכל את אשתו ההריונית (שרה גאדון) לאחר מותו, משתתף במשחק קטלני, בו הוא אינו הצייד אלא הטרף. כריסטוף וולטס מככב גם הוא.

 

'מחודש' (Flipped) – וויל פורטה וקייטלין אולסון מגלמים כוכבי טלוויזיה עולים, במסגרת תוכנית שיפוצים, שנתקלים במחבוא ובו כספים השייכים לקרטל סמים. בכדי להחזירו, עליהם לחדש את אחוזתו של ראש הקרטל (אנדי גרסייה).

 

'כשאורות הרחוב נדלקים' (When the Streetlights Go On) – אחותו וחבריו של קורבן רצח בן טיפש-עשרה מנסים לחזור לשגרה כשברקע מתנהלת חקירת הרצח.

 

 

תוכניות ריאליטי:

'תודה רבה' (Thanks a Million) – ידוענים מפתיעים אנשים מן השורה שעוררו בהם השראה – עם צ'ק שמן בסך $100,000 כאות הוכרה – אותו עליהם להעביר הלאה. ג'ניפר לופז מתפקדת כמפיקה האחראית ואף מופיעה באחד מן הפרקים בסדרה.

 

ג'ניפר לופז באחד מפרקי הסדרה

'בית המשפט של כריסי' (Chrissy’s Court) – הכוכבת, כריסי טיגן מתפקדת כשופטת בית המשפט הטלוויזיוני לתביעות קטנות, יחד עם אמה, פפר ט'אי, שתתפקד כפקידת בית המשפט.

 

כבוד השופטת כריסי טיגן

'פאנקד' (Punk’d) – גרסא חדשה ומחודשת לסדרת הלהיט של רשת MTV – תוכנית המתיחות שלא פוסחת על אף סלב, גדול וקטן ככל שיהיה, בניצוחו של צ'אנס הראפר.

 

'שיפוץ זירות רצח' (Murder House Flip) – תוכנית שיפוצים עם טוויסט – כלל הבתים המוצגים במסגרת התוכנית הם זירות רצח מסתוריות. מייקל וולש וג'ואל אוייזל ינחו את התוכנית המסקרנת.

 

 

'סקררט עם אופסט' (Skrrt With Offset) – הראפר וחסיד רכבי היוקרה מדבר על עולם הרכבים עם ידידיו הסלבריטאים.

 

 

'הרוטב' (The Sauce) – יוצרי התוכן (יוטיוב) איו וטאו חוקרים את תרבות הריקודים ומארגנים קרבות ריקודים בערים שונות ברחבי ארצות הברית. מפיק התוכנית בפועל הוא לא אחר מהזמר אשר; הוא גם מתפקד כשופט בתוכנית הכישרונות.

 

 

'ניקי פרש' (Nikki Fre$h) – היא ה'אלטר אגו' של הכוכבת ניקול ריצ'י – ניקי פרש היא זמרת היפ-הופ שפוגשת חסידי אורח חיים בריא מכל העולם בכדי ללמוד על התחום המתפתח. הטוויסט – היא לוקחת את הרעיונות הכי רחוק שרק אפשר, והתוצאה – מצחיקה ברמות.

 

ניקול ריצ'י

'ומוסיקה' (Music&) - סדרה דוקומנטקית העוקבת אחר האנשים מאחורי הקלעים היוצרים את המוזיקה שכולנו מכירים.

'גון מנטל עם ליאור' (Gone Mental With Lior) - המנטליסט הישראלי, ליאור סושרד, מראה לכולם מה הוא יודע לעשות הכי טוב ומהמם סלבריטאים כגון: קייט הדסון, בן סטילר, זואי דשנל ועוד רבים אחרים.

 

נציגות ישראלית - ליאור סושרד

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE