הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמלה האריס בהודעה דרמטית: 'תומכת בג'ו ביידן'
הקמפיין של ביידן ממשיך לייצר מומנטום לאחר הקמבק ההיסטורי של סופר-טוזדיי ורושם לעצמו תומכת חדשה. הסנאטורית ממדינת קליפורניה קמלה האריס שהודיעה הבוקר כי תתמוך בסגן הנשיא לשעבר

קמלה האריס, הסנאטורית ממדינת קליפורניה שפרשה מהמירוץ הדמוקרטי לפני כחודשיים לאחר שהייתה מועמדת מבטיחה הודיעה הבוקר כי היא מעבירה את תמיכתה לג'ו ביידן כמועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן והאריס באחד הדיבייטים הדמוקרטים (צילום: ניו יורק פוסט)

בסרטון שפירסמה האריס בחשבון הטוויטר שלה, הודיעה "אני מפרסמת זאת עבור תומכי, ביידן שירת את ארצנו בכבוד ואנו זקוקים לו עתה יותר מאי פעם", אמרה הסנאטורית האפרו-אמריקנית שבחרה להתעלם ממספר הערות גזעניות שדלפו לאחרונה בהם ביידן נשמע קורא לאנשי בעלי עור כהה בשמות גנאי. "החלטתי בהתלהבות רבה לתמוך בג'ו ביידן לנשיאות ארה"ב, אני מאמינה בג'ו", אמרה המועמדת לשעבר שהקמפיין שלה החל בהתלהבות רבה, שדעכה.

פרשנים פוליטים רבים דנו במהלך חודש דצמבר וינואר בשאלה 'מה קרה לקמפיין של האריס?'. 

מרביתם טענו כ הוא סבל מיועצים בלתי מנוסים אך בעיקר מפגמים במועמדת עצמה שזכתה לביקורת הן בשל מסרים פופוליסטים ולא מהודקים, הן בשל חילופי העמדות שהציגה בנושאים חשובים (ביטוח בריאות, הגירה בלתי חוקית) והן בשל מה שרבים ראו כמועמדת 'מתוכנתת' וחסרת יושר או אותנטיות.

 

האריס, מועמדת לשעבר בעצמה (צילום: NBC)
 
עם זאת , תמיכתה הסנאטורית שכיהנה בעברה כתובעת הכללית של מדינת קליפורניה אמורה להעניק לביידן תמיכה לה הוא זקוק במדינה המערבית בה מוביל יריבו ברני סנדרס, כמו כן תמיכתה אמורה לספק לביידן עוצמה נוספת בקרב מצביעים אפרו אמריקנים.
 
"אחד הדברים לו אנו זקוקים עתה הוא מנהיג שאכפת לו מהאנשים ושיכול לאחד אותם, ואני מאמינה שג'ו יכול לעשות כן", סיימה האריס את דבריה.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE